Partneři Projektu CAD
Další články a zprávy
- Webinář Projektování a dimenzování technologií pro nízkoenergetické budovy
- Odolné notebooky od Panasonicu se neustále zlepšují
- Nová řada 7barevných velkoformátových tiskáren imagePROGRAF GP pro trh prémiových plakátů
- Komplexní řešení pro geodety 21. století: ZWCAD a Tcp MDT Professional
- HTC VIVE Pro 2 v letní nabídce s VIVE Wireless zdarma
- Schneider Geospatial kupuje PeopleGIS
- V soutěži Samsungu zvítězil „chytrý patník“
CAD na www.SystemOnLine.cz
Autodesk 3DS MAX - kurz pro pokročilé |
Akce

- Název akce:
- Autodesk 3DS MAX - kurz pro pokročilé
- Datum konání:
- 25.03.2015 - 27.03.2015 09.00 h - 16.00 h
- Místo konání:
- NICOM, a.s. Smetanova 3, 602 00 Brno
Popis akce
1. den
Pokročilé modelovací techniky
Parametrické modelování
efektivní využití modifikátorů
efektivní práce s Graphitte modeling tools
Animace
Využití systému postavy biped
Animace bipedické postavy
Animace proudění davu lidí
Animace vizuálních efektů, částicových systémů
2. den
Materiály a mapování
Rozbalovaní objektů s využitím UVW Unwrap modifikátoru
Kreslení textur v prostředí 3ds Max s použitím Viewport canvas
Efektivní používání mapových kanálů
Vytváření a úpravy vlastních materiálů v prostředí Slate material editor
Sestavování složitých materiálů a jejich organizace
Osvětlovací techniky
Využívání Photometrických světel pro realistický render
Venkovní osvětlění s použitím Daylight system
Nepřímé světlo
Odražené světlo
Nepřímé osvětlení s použitím HDRi map
3. den
Rendering
Pokročilé renderování s Mental ray
Renderování jednotlivých vrstev
Renderová...
Pokročilé modelovací techniky
Parametrické modelování
efektivní využití modifikátorů
efektivní práce s Graphitte modeling tools
Animace
Využití systému postavy biped
Animace bipedické postavy
Animace proudění davu lidí
Animace vizuálních efektů, částicových systémů
2. den
Materiály a mapování
Rozbalovaní objektů s využitím UVW Unwrap modifikátoru
Kreslení textur v prostředí 3ds Max s použitím Viewport canvas
Efektivní používání mapových kanálů
Vytváření a úpravy vlastních materiálů v prostředí Slate material editor
Sestavování složitých materiálů a jejich organizace
Osvětlovací techniky
Využívání Photometrických světel pro realistický render
Venkovní osvětlění s použitím Daylight system
Nepřímé světlo
Odražené světlo
Nepřímé osvětlení s použitím HDRi map
3. den
Rendering
Pokročilé renderování s Mental ray
Renderování jednotlivých vrstev
Renderová...
- Organizátor:
- Nicom, a.s.
- WWW stránka:
- http://www.nicom.cz
- Vstupné / konferenční poplatek:
- 5 990,- bez DpH
- Dostupnost akce:
- pro veřejnost
- Kategorie:
- Vzdělávání
- Kontakt:
- Vít Straka
- Kontaktní telefon:
- +420 541 423 735
- Kontaktní e-mail:
- marketing@nicom.cz
EventList powered by schlu.net