Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
První cloudový kokpit na světě je založený na technologiích z Brna |
Středa, 02 Únor 2022 01:01 | |
Řešení je unikátní tím, jak široce je škálovatelné a přizpůsobitelné doslova jakémukoliv letounu, od velkých dopravních letadel přes vrtulníky po drony či nastupující prostředky městské letecké mobility (UAM). Honeywell Anthem umožňuje měřit a zaznamenávat důležité hodnoty, jako jsou letové plány nebo data týkající se údržby letounu, a sdílet je prostřednictvím cloudu mezi všemi, kdo je potřebují, aniž by se museli fyzicky nacházet v blízkosti stroje. Letoun ani nemusí být v chodu, aby piloti a mechanici měli přístup ke všem informacím nezbytným k přípravě letu. To může zkrátit dobu předletové přípravy pilotů až o 45 minut a celkově zefektivňuje údržbu letadla, protože největší dosažitelnou měrou integruje všemožné systémy letounu a kolem něj. Unikátní uživatelské rozhraní systému Honeywell Anthem se podobá chytrému telefonu a ovládání letounu je tak intuitivnější než v jakémkoliv jiném kokpitu. Dokonce i na svém soukromém chytrém telefonu či tabletu a z pohodlí domova si pilot může například přizpůsobit rozložení digitálních displejů s rozlišením 2K. Na rozdíl od běžných rozhraní s omezenou šíří textového vstupu a jednoduchou grafikou poskytuje Honeywell Anthem pokročilou vizualizaci dat a ovládání přirozenými gesty, což dále zjednodušuje ovládání letounu. Kombinace bezprecedentní konektivity a nových funkcí s nevídaně propracovaným uživatelským rozhraním dělá z Honeywell Anthem skutečně přelomový systém, který snížením pracovní zátěže pilotů také otevírá cesty k autonomnějšímu provozu stále složitějších letounů. Mezi dvě klíčové komponenty, na kterých je Honeywell Anthem založen a které byly vyvinuty v Brně, patří jeho systém automatického řízení letu a systém integrované údržby. Nejen, co se řešení Anthem týče, ale i zcela obecně řečeno, je to právě v moravské metropoli, kde Honeywell utváří budoucnost letectví. HTS Česká republika je držitelem více než 100 patentů, z nichž 17 bylo registrováno v roce 2020. V brněnském technologickém centru se vyvíjejí technologie pro evropský vesmírný program, pro projekty jako je mise Proba-3 Evropské kosmické agentury, nebo pro nové oblasti letectví, jako je městská vzdušná mobilita a elektrická letadla. Mezi další výzkumné a vývojové projekty tohoto typu v Brně patří práce na navigačních systémech a řešeních pro kokpit, komunikačních datových spojeních a radarech pro letadla. Dále centrum HTS v Brně vyvíjí a testuje také osobní ochranné prostředky a řešení pro sklady, budovy a průmyslové závody. Ve svém HTS kampusu v Brně, továrně na letecké součástky v Olomouci a pražských kancelářích firma Honeywell dohromady v České republice zaměstnává více než 2000 odborníků a vysoce kvalifikovaných techniků. Další novinky a informace o Honeywell naleznete na stránkách www.honeywell.com/newsroom.
Mohlo by vás zajímat:
|