Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
- 01.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Detailnější pohled na Moravu a Slezsko
- OPEN MIND uvádí hyperMILL 2025
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
- Platforma pro inovace, navazování kontaktů a nové přístupy
CAD na www.SystemOnLine.cz
MobileDrive si vybral technologii Siemens Digital Twin |
Středa, 22 Březen 2023 00:00 | |
Využitím rozsáhlých odborných znalostí firmy Siemens v oblasti digitálního vlákna urychlil MobileDrive svůj postup při vytváření autonomních systémů řízení nové generace a pomohl dosáhnout špičkové kvality produktů v oboru. MobileDrive, založený v roce 2021 jako společný podnik dvou lídrů v oblasti technologií mobility, FIH Mobile a Stellantis, se zaměřuje na vývoj infotainmentu, telematiky a platformy pro cloudové služby spolu s doplňkovým hardwarem a softwarem. Díky kombinaci výjimečných inovačních schopností a více než 15 let zkušeností s integrací softwaru a hardwaru je MobileDrive první společností na Tchaj-wanu, který je schopen poskytovat kompletní řešení pro vozidla se špičkovou technologií umělé inteligence. MobileDrive se snažil dodávat co nejkvalitnější software, který by splňoval požadavky trhu a byl včas uveden na trh. Jeho hlavním zájmem bylo použít rámec založený na modelech pro vývoj algoritmů a ovládacích prvků softwaru pro běžné i pokročilé aplikace ADAS, jako je asistent pro jízdu v jízdním pruhu (LKA), nouzové udržování v jízdním pruhu (ELK), kontrola jízdy v jízdním pruhu (LFC), automatická změna jízdního pruhu (ALC), asistent nouzového řízení (ESA) a autonomní nouzové řízení (AES). Aby organizaci pomohl dosáhnout jejích cílů, tým inženýrských a poradenských služeb Siemens Simcenter spolupracoval s MobileDrivem na vytvoření kompletní metodiky a plánu pro jeho vizi ADAS. Vyvinul tak řídicí algoritmy a vytvořil podrobný model systému založený na scénářích, včetně senzorů a dynamiky vozidla, na základě požadavků trhu na kompletní vozidlo s využitím portfolia softwaru a služeb Siemens Xcelerator. Tento systémový model byl následně aplikován na virtuální testovací prostředí, které týmu MobileDrive umožnilo pozorovat vozidla jako skutečné digitální dvojče a rychle odhalit a řešit problémy s výkonem systému i softwaru v rané fázi vývojového cyklu. MobileDrive nakonec realizoval efektivnější a spolehlivější proces vývoje softwaru ještě předtím, než byl vytvořen fyzický prototyp. Bylo to díky nově objevené schopnosti ověřovat funkce softwaru ADAS v rané fázi v prostředí digitálního dvojčete, což snížilo nároky na testování hardwaru ve smyčce (HiL) a vozidla. MobileDrive úspěšně dodává výrobcům automobilů produkty kombinující bezpečnost, personalizaci a spolehlivost a získal také ocenění ISO 26262 za funkční bezpečnost automobilů, čímž pomáhá zvyšovat bezpečnost jízdy ve vozidlech. Více informací o tom, jak MobileDrive dosáhl své vize a spolupracoval se Siemensem na pojetí digitálního dvojčete k vývoji ADAS, si přečtěte v případové studii ZDE.
Mohlo by vás zajímat:
|