Partneři Projektu CAD
- 18.09. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 18.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.09. Blender - úvod do 3D
- 22.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 24.09. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 24.09. Webinář: PLM platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální transformace
- 24.09. Webinář Systémové simulace potrubních a chladících systémů
- 25.09. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 26.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
Aktuální články
- Pozvánka na konferenci BIM DAY 2025
- VARS BRNO představuje CleveRA Car
- Pozvánka na webinář Simulace sypkých hmot
- DN Solutions & HELLER – silní partneři spojují síly
- Sleva 30 % na poslední místa BIM Open 2025
- Nový Navigator 8 se snadným plánováním zastávek na trase
- Odolný tablet WEROCK Rocktab U212 Pro s velkým displejem
- Lumion Cloud – nová pomůcka zadarmo
MobileDrive si vybral technologii Siemens Digital Twin |
Středa, 22 Březen 2023 00:00 | |
Využitím rozsáhlých odborných znalostí firmy Siemens v oblasti digitálního vlákna urychlil MobileDrive svůj postup při vytváření autonomních systémů řízení nové generace a pomohl dosáhnout špičkové kvality produktů v oboru. MobileDrive, založený v roce 2021 jako společný podnik dvou lídrů v oblasti technologií mobility, FIH Mobile a Stellantis, se zaměřuje na vývoj infotainmentu, telematiky a platformy pro cloudové služby spolu s doplňkovým hardwarem a softwarem. Díky kombinaci výjimečných inovačních schopností a více než 15 let zkušeností s integrací softwaru a hardwaru je MobileDrive první společností na Tchaj-wanu, který je schopen poskytovat kompletní řešení pro vozidla se špičkovou technologií umělé inteligence. MobileDrive se snažil dodávat co nejkvalitnější software, který by splňoval požadavky trhu a byl včas uveden na trh. Jeho hlavním zájmem bylo použít rámec založený na modelech pro vývoj algoritmů a ovládacích prvků softwaru pro běžné i pokročilé aplikace ADAS, jako je asistent pro jízdu v jízdním pruhu (LKA), nouzové udržování v jízdním pruhu (ELK), kontrola jízdy v jízdním pruhu (LFC), automatická změna jízdního pruhu (ALC), asistent nouzového řízení (ESA) a autonomní nouzové řízení (AES). Aby organizaci pomohl dosáhnout jejích cílů, tým inženýrských a poradenských služeb Siemens Simcenter spolupracoval s MobileDrivem na vytvoření kompletní metodiky a plánu pro jeho vizi ADAS. Vyvinul tak řídicí algoritmy a vytvořil podrobný model systému založený na scénářích, včetně senzorů a dynamiky vozidla, na základě požadavků trhu na kompletní vozidlo s využitím portfolia softwaru a služeb Siemens Xcelerator. Tento systémový model byl následně aplikován na virtuální testovací prostředí, které týmu MobileDrive umožnilo pozorovat vozidla jako skutečné digitální dvojče a rychle odhalit a řešit problémy s výkonem systému i softwaru v rané fázi vývojového cyklu. MobileDrive nakonec realizoval efektivnější a spolehlivější proces vývoje softwaru ještě předtím, než byl vytvořen fyzický prototyp. Bylo to díky nově objevené schopnosti ověřovat funkce softwaru ADAS v rané fázi v prostředí digitálního dvojčete, což snížilo nároky na testování hardwaru ve smyčce (HiL) a vozidla. MobileDrive úspěšně dodává výrobcům automobilů produkty kombinující bezpečnost, personalizaci a spolehlivost a získal také ocenění ISO 26262 za funkční bezpečnost automobilů, čímž pomáhá zvyšovat bezpečnost jízdy ve vozidlech. Více informací o tom, jak MobileDrive dosáhl své vize a spolupracoval se Siemensem na pojetí digitálního dvojčete k vývoji ADAS, si přečtěte v případové studii ZDE.
Mohlo by vás zajímat:
|