Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
- Maker tábory pro děti – kreativita, technika a zábava
- Podejte návrh na přednášku pro BIM OPEN 2025
- MapFactor Navigator 25 s aktualizovanými offline mapami a vylepšenou možností integrace
Lehké řešení pro jachtařský světový rekord |
Úterý, 20 Červen 2023 11:51 | |
Při dosahování požadovaného rychlostního rekordu hraje důležitou roli jak hmotnost, tak bezpečnost. Kokpit je vyroben z pevných polykarbonátových desek o tloušťce 12 milimetrů, které vyrábí Exolon Group a tepelně je formuje francouzský Vitalo/Starplast. Vysoce průhledné desky poskytují díky vysoké optické kvalitě optimální viditelnost, jsou odolné vůči okolním podmínkám a jsou extrémně odolné proti nárazu a lehké. Lze je tvarovat za tepla i za studena, což znamená, že je lze optimálně přizpůsobit aerodynamickým požadavkům lodi. SP80 je 10,5 metru dlouhý a 7,5 metru široký a má prostor pro dva piloty. Kokpit je spolu s plachtou a pohonným modulem jedním ze tří nejdůležitějších prvků plachetnice. Vývojový plán projektu SP80 jako celku je rovněž velmi inovativní. Dodavatelská společnost spolupracuje s EPFL (Švýcarský federální technologický institut v Lausanne), což inženýrům umožňuje vyvíjet loď společně s laboratorními týmy renomované švýcarské univerzity a umožnit jejím studentům, aby se z tohoto procesu poučili. Tým je přesvědčen, že SP80 dosáhne svého cíle během prvních testů letos v létě a překoná současný světový rychlostní rekord 65,45 uzlů (121,21 km/h), který byl stanoven v roce 2012. Samotný pokus o překonání rekordu je plánován na rok 2024. Skupina Exolon podporuje perspektivní a udržitelné studijní projekty po celé Evropě a poskytuje deskové materiály spolu s více než 40 lety zkušeností.
Mohlo by vás zajímat:
|