Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 15.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Konference GIS Esri v ČR 5.–6. listopadu 2025
- Detailnější pohled na Moravu a Slezsko
- OPEN MIND uvádí hyperMILL 2025
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
CAD na www.SystemOnLine.cz
eMan vyvinul aplikaci pro ABB na správu robotů |
Neděle, 05 Listopad 2023 21:35 | |
Nová aplikace sjednocuje komunikaci uživatelů, kteří dříve ke kontaktování servisního oddělení museli využívat tradiční způsoby, jako je telefon či e‑mail. Aplikace přináší zjednodušení a zefektivnění komunikace jak uživatelům, tak servisnímu oddělení. Veškerou správu, monitoring, hlášení případných poruch robotů, evidenci servisních zásahů, vhodné příslušenství nebo běžnou provozní komunikaci nyní firma řeší prostřednictvím jednoho intuitivního a na používání jednoduchého prostředí. Aplikace zastřešuje celý ekosystém servisu od konzultace, přes objednání náhradních dílů, instalace až po fakturaci. Zjednodušuje kontroly robotů širokému spektru pracovníků, monitoruje všechny události, prostřednictvím notifikací zákazníkovi oznamuje důležité informace od digitálního servisu ABB a také umožňuje využít chat se servisním specialistou. Uživatelsky přívětivá a real‑time aplikaceNová aplikace od vývojářů z eManu je postavená na stávající back‑endové části od ABB. Ta se pak rozšířila o nové funkce a především pro uživatele přívětivou frontendovou část. Nejdůležitějším krokem při vývoji bylo převzetí know‑how a pochopení stávajícího ekosystému. Výzvou bylo vytvoření real‑time chatu mezi klientem a technikem, prostřednictvím kterého bude možné sdílet i dokumenty. Pod pokličkouNová aplikace běží v mobilním i webovém rozhraní pro operační systémy iOS i Android. Pro vývoj verze aplikace pro Android využili vývojáři jazyk Kotlin, pro platformu iOS to byl jazyk Swift. Pro webovou aplikaci byla využita technologie React. Aplikace je k dispozici ve dvou jazykových mutacích. S ohledem na různorodost zařízení, která koncoví klienti v provozu preferují, bylo třeba myslet i na responzivnost aplikace na PC, mobilu i tabletu. Product Discovery s ohledem na koncové uživateleZ dílny eMan pochází také vizuální stránka aplikace. Vývojáři se intenzivně věnovali UX a UI designu. Aby měli jistotu, že aplikace bude pro koncové uživatele co nejpřínosnější, celé řešení prošlo na začátku projektu procesem Product Discovery. Ten je jednou z nejdůležitějších fází při navrhování produktu a spočívá v testování prototypu reálnými uživateli. Projekt byl řízen agilně, jednotlivé funkce se doplňovaly na základě reálných potřeb koncových uživatelů a díky spolupráci všech týmů se dařilo efektivně předcházet prostojům a urychlovat celý proces vývoje.
Mohlo by vás zajímat:
|