- 18.09. Webinář: Připravte CATIA & SOLIDWORKS na platformu 3DEXPERIENCE®
- 19.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.09. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 26.09. Odhalte TAJEMSTVÍ efektivity vývojových procesů: seminář MODSIM v Praze je tady!...
- 02.10. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 02.10. AutoCAD - základní kurz
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 09.10. Metrologické školení » Měření drsnosti povrchu
- 10.10. AutoCAD - kurz pro středně pokročilé
Aktuální články
- WORLD OF MACHINING v Kroměříži
- Zdicí robot WLTR staví veřejné infrastrukturní projekty
- Zvýšení flexibilního uspořádání továrny ve fázi návrhu
- Urychlí software pro vibroakustickou simulaci inovace?
- Nová kompaktní 64palcová signage tiskárna Epson
- ENCY – nová značka na CAD/CAM trhu
- GRAITEC vylepšuje řešení produktivity pro Revit
- Dodávka tisíců výrobních dílů během několika hodin
CAD na www.SystemOnLine.cz
Hexagon a Boeing v konsorciu Rotor Dynamics |
Pondělí, 26 Srpen 2024 17:22 | ||
Divize Manufacturing Intelligence společnosti Hexagon a Boeing oznamují vytvoření konsorcia Rotor Dynamics Consortium (RDC) ve spolupráci s některými největšími firmami v oblasti letadel a leteckých motorů. Konsorcium RDC bude definovat, řídit a standardizovat požadavky na modelování a simulaci rotorů s cílem umožnit výrobcům letadel a leteckých motorů bezpečně překonávat technické problémy nových udržitelnějších a účinnějších pohonných systémů. Konsorcium bude vycházet z metod konečných prvků, které jsou hluboce zakořeněny v pracovních postupech návrhu, validace a certifikace bezpečnosti, aby bylo možné aplikovat multifyzikální simulace nové generace. RDC se sejde, aby diskutovalo a formulovalo strategie, jak nejlépe aplikovat MSC Nastran, který je považován za nejpřesnější digitální alternativu k nákladným fyzikálním testům, k překonání jedinečných úskalí rotordynamiky motorů a jejich následných účinků na bezpečnost draku za různých letových podmínek. Vzhledem k tomu, že rotorová dynamika se neustále vyvíjí, představuje dosažení vyšší palivové účinnosti pomocí koncepce otevřeného rotoru pro výrobce leteckých motorů řadu obtíží, včetně řízení vibrací, konstrukce ložisek a stability systému. Fenomén aerodynamického víření, zejména po vysunutí lopatek dmychadla (FBO), představuje významnou úlohu pro konstrukci motoru a související certifikaci bezpečnosti letadla. Na prvním zasedání RDC 28. června 2024 členové představí a prodiskutují nová simulační řešení, která pomohou průmyslu splnit požadavky předpisů, a vyvinou průmyslový standard, který aplikuje první z několika plánovaných vylepšení sekvence rotordynamických řešení SOL 128 Nonlinear Harmonics vydaných v MSC Nastranu v květnu 2024 s cílem zlepšit robustnost a výkonnost analýzy aerodynamického víření.
Členové konsorcia budou na závěr akce ASME Turbo Expo 2025 v Memphisu ve dnech 16. až 20. června 2025 prezentovat témata Metody a modelování rotační dynamiky a Nelineární rotační dynamika. Společnosti, které se chtějí zúčastnit zahajovacího setkání konsorcia RDC, by měly kontaktovat hemant.patel@hexagon.com.
Mohlo by vás zajímat:
|