Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
- 12.12. AutoCAD - kurz pro středně pokročilé
- 12.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.01. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 16.01. AutoCAD - kurz pro středně pokročilé
- 20.01. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 03.02. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
Aktuální články
- Robustní průmyslový tablet WEROCK Rocktab U210 G2
- Simulace tváření a dalších technologických procesů
- Anycubic představuje inovace v oblasti 3D tisku
- Konference GIS Esri v ČR – záznamy přednášek
- SiteView – nový standard vizuální dokumentace ve stavebnictví
- WEROCK představuje novou řadu Rockscan A260
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 1. díl
- Webinář Představení HCL CAMWorks 2025
CAD na www.SystemOnLine.cz
Vývoj v Honeywellu se simulačním softwarem Ansys |
Úterý, 22 Říjen 2024 16:45 | ||
Téměř dvě desetiletí trvající spolupráce mezi Honeywell Aerospace Technologies a americkou firmou Ansys, která se zabývá simulačním softwarem, pomáhá uvádět technologie na trh. Díky tomuto partnerství se Honeywellu podařilo zkrátit dobu konstrukčních cyklů motorů ts přibližně o 30 % a snížit množství materiálů používaných při konstrukci zkušebních zařízení.
Partnerství obou firem také umožnilo Honeywellu být méně závislý na domácích nástrojích a spolupracovat s někým, kdo by mohl tyto věci používat v produkčním prostředí a udržovat je. Podle Gilese umožnilo inženýrství podporované simulacemi zrychlit vývojové cykly, což urychlilo návrhy spalovacích motorů a inovace Honeywellu týkající se snižování znečištění a autonomních letů. Z hlediska bezpečnosti neslouží simulace jako náhrada za testování leteckých komponent v reálném světě. Zatím nelze modelovat všechny interakce – můžete se o to pokusit, ale skutečný svět je skutečný svět. Snažit se simulovat každou interakci v rámci složitého systému může být skličující. Nejprve se snažíte najít rovnováhu mezi tím, jak moc mohu simulovat, jak přesný mohu být, a pak přejdete k testování. Pokrok v oblasti umělé inteligence může dále zefektivnit inženýrské procesy a poskytnout optimalizované a přesnější výsledky. Z pohledu Honeywellu je nejbližší činností, na které pracuje, vývoj kódu, verifikace a validace softwaru. Honeywell pracuje na spoustě výzkumů týkajících se autonomie a způsobů, jak využít umělou inteligenci k řešení některých rovnic autonomie, které je vidět, že přicházejí. Zastřešujícím cílem Honeywellu je snížit znečištění – jak z vývojových programů, tak z provozu letadel – a splnit všechny budoucí předpisy. S využívanými nástroji od Ansysu se toho při navrhování splňujícím tyto budoucí předpisy a budoucí závazky pro průmysl může hodně udělat.
Mohlo by vás zajímat:
|