Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 24.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
- 30.07. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.08. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 04.08. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 04.08. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Vericut je nyní k dispozici ve verzi 9.6
- Základní školení Siemens NX CAD a CAM s dotací
- Dell 14 a 16 Premium – větší výkon a dlouhá výdrž baterie
- Digitální dvojče a simulace výroby
- Sygic se pouští i do navigace motorkářů
- Tebis s revoluční technologií SmartOps v Release 10
- V pátek vyrazte na Výstaviště na Fab Festival
- Tým eForce Prague Formula s nejúspěšnější elektroformulí na EXPO 2025 v Ósace
Vývoj v Honeywellu se simulačním softwarem Ansys |
Úterý, 22 Říjen 2024 16:45 | ||
Partnerství obou firem také umožnilo Honeywellu být méně závislý na domácích nástrojích a spolupracovat s někým, kdo by mohl tyto věci používat v produkčním prostředí a udržovat je. Podle Gilese umožnilo inženýrství podporované simulacemi zrychlit vývojové cykly, což urychlilo návrhy spalovacích motorů a inovace Honeywellu týkající se snižování znečištění a autonomních letů. Z hlediska bezpečnosti neslouží simulace jako náhrada za testování leteckých komponent v reálném světě. Zatím nelze modelovat všechny interakce – můžete se o to pokusit, ale skutečný svět je skutečný svět. Snažit se simulovat každou interakci v rámci složitého systému může být skličující. Nejprve se snažíte najít rovnováhu mezi tím, jak moc mohu simulovat, jak přesný mohu být, a pak přejdete k testování. Pokrok v oblasti umělé inteligence může dále zefektivnit inženýrské procesy a poskytnout optimalizované a přesnější výsledky. Z pohledu Honeywellu je nejbližší činností, na které pracuje, vývoj kódu, verifikace a validace softwaru. Honeywell pracuje na spoustě výzkumů týkajících se autonomie a způsobů, jak využít umělou inteligenci k řešení některých rovnic autonomie, které je vidět, že přicházejí. Zastřešujícím cílem Honeywellu je snížit znečištění – jak z vývojových programů, tak z provozu letadel – a splnit všechny budoucí předpisy. S využívanými nástroji od Ansysu se toho při navrhování splňujícím tyto budoucí předpisy a budoucí závazky pro průmysl může hodně udělat.
Mohlo by vás zajímat:
|