Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 15.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuální články
- Konference GIS Esri v ČR 5.–6. listopadu 2025
- Detailnější pohled na Moravu a Slezsko
- OPEN MIND uvádí hyperMILL 2025
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
CAD na www.SystemOnLine.cz
Vývoj v Honeywellu se simulačním softwarem Ansys |
Úterý, 22 Říjen 2024 16:45 | ||
Partnerství obou firem také umožnilo Honeywellu být méně závislý na domácích nástrojích a spolupracovat s někým, kdo by mohl tyto věci používat v produkčním prostředí a udržovat je. Podle Gilese umožnilo inženýrství podporované simulacemi zrychlit vývojové cykly, což urychlilo návrhy spalovacích motorů a inovace Honeywellu týkající se snižování znečištění a autonomních letů. Z hlediska bezpečnosti neslouží simulace jako náhrada za testování leteckých komponent v reálném světě. Zatím nelze modelovat všechny interakce – můžete se o to pokusit, ale skutečný svět je skutečný svět. Snažit se simulovat každou interakci v rámci složitého systému může být skličující. Nejprve se snažíte najít rovnováhu mezi tím, jak moc mohu simulovat, jak přesný mohu být, a pak přejdete k testování. Pokrok v oblasti umělé inteligence může dále zefektivnit inženýrské procesy a poskytnout optimalizované a přesnější výsledky. Z pohledu Honeywellu je nejbližší činností, na které pracuje, vývoj kódu, verifikace a validace softwaru. Honeywell pracuje na spoustě výzkumů týkajících se autonomie a způsobů, jak využít umělou inteligenci k řešení některých rovnic autonomie, které je vidět, že přicházejí. Zastřešujícím cílem Honeywellu je snížit znečištění – jak z vývojových programů, tak z provozu letadel – a splnit všechny budoucí předpisy. S využívanými nástroji od Ansysu se toho při navrhování splňujícím tyto budoucí předpisy a budoucí závazky pro průmysl může hodně udělat.
Mohlo by vás zajímat:
|