Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
Posila marketingu v Tech Data |
| Pátek, 06 Listopad 2009 13:55 | |
|
Petr Chaloupka má 40 let a má zkušenosti i z jiných společností orientovaných na prodej softwaru. Vystudoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze, mluví plynně anglicky. Velmi dobře se orientuje v problematice CRM. Právě tyto zkušenosti hodlá zužitkovat i v Tech Data, která je výhradním distributorem produktů a řešení Autodesk v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
Mohlo by vás zajímat:
|










Novou posilou Autodesk týmu ve společnosti Tech Data Distribution se stal Petr Chaloupka. Nastupuje na pozici marketingového manažera pro produkty Autodesk. Do Tech Data přichází Petr Chaloupka ze Siemens PLM Software, kde pracoval jako SW Application Engineer a později Sales Manager. Jako takový měl na starosti i oblast marketing managementu, koordinoval například přestavbu firemních stránek, inzertní i internetové kampaně, zajišťoval zákaznické průzkumy nebo vedení firemního časopisu. V oblasti produktového managementu řídil tvorbu marketingových plánů jednotlivých oddělení nebo organizaci seminářů a konferencí.
