Partneři Projektu CAD
Nejbližší akce
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 08.09. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 09.09. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 09.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.09. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 15.09. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 15.09. Blender – pokročilé materiály a renderování
Aktuální články
- Nové pracovní desktopy Dell Pro Max
- Pozvánka na konferenci IT FORUM 2025
- Technology Days 2025 startují už 16. září
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
Virtuální sochaření |
Pátek, 08 Leden 2010 17:15 | |
![]() Protean by měl doplnit stávající nástroje pro design a modelování průmyslových designérů, projektantů, výtvarných umělců, sochařů, architektů, animátorů, tvůrců her, obchodníků, bioinženýrů atd. Jako tvůrčí nástroj napodobuje intuitivní hlína Protean modelovací postupy a umožňuje snadno deformovat - stlačovat, tahat, kroutit a protahovat materiál virtuální hlíny. Uživatelé mohou "cítit" materiál jako v reálném světě s pomocí hmatových zařízení Falcon od firmy Novint Technologies. Programátoři Tactus Technologies dodávají, že nový software umožňuje návrhářům vytvářet složité organické tvary rychleji než konvenční metody modelování, a přitom jednodušším způsobem, s použitím jediného manipulačního režimu hlíny pro usnadnění 3D formovací schopnosti obsažené v softwaru. Společnost Tactus zdůrazňuje, že Protean není CAD systém, ale umožňuje výrobu vysoce kvalitních třídimenzionálních tisků pomocí technologie Rapid Prototyping. Proteanem vytvořené 3D modely mohou být také výhodně importovány do komerčních programů, jako je například 3D Studio Max, a sloužit jako nedílná součást rozsáhlejších animací či projektů designu výrobků. Protean byl vyvíjen tři roky a byl částečně financován National Science Foundation a pochází z laboratoře Virtual Reality na univerzitě v Buffalu. Více informací o Proteanu najdete na www.proteanclay.com.
Mohlo by vás zajímat:
|