Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 08.09. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 09.09. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 09.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.09. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 15.09. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 15.09. Blender – pokročilé materiály a renderování
Aktuální články
- Nové pracovní desktopy Dell Pro Max
- Pozvánka na konferenci IT FORUM 2025
- Technology Days 2025 startují už 16. září
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
Komplexní servisní služba pro velkoformáty Canon |
Úterý, 19 Duben 2011 11:03 | |
![]() Mezi výhody nového řešení patří kromě kontroly nákladů i zákaznický servis, díky kterému se zákazník nemusí o nic starat. Platí pouze za služby, které opravdu využívá. Poplatky za servis a podporu řešení jsou zahrnuty v ceně, proto jsou eliminovány neočekávané náklady. Podle potřeby je možné nastavit i rychlost odezvy, takže řešení je neustále funkční a minimalizuje prostoje. K dispozici je také služba eMaintenance, která umožňuje automatické reportování stavu zařízení poskytovateli servisních služeb. Automatické hlášení poruch pomáhá technikům zjistit stav tiskárny a umožňuje včasné zajištění všech potřebných součástek k případné opravě, což minimalizuje čas potřebný na opravu. Systém také pravidelně posílá poskytovateli informace o využívání služeb, což umožňuje automaticky objednávat nový inkoust, jakmile začne docházet, a zároveň umožňuje přesné automatické účtování. Nová služba pro velkoformátový tisk usnadňuje kontrolu tiskových nákladů a snižuje prostoje. Řešení ocení především ti, kdo používají velkoformátové tiskárny Canon pro tisk fotografií, nátisků nebo tisk dokumentů z CAD aplikací (například v architektuře, strojírenství a stavebnictví). Řešení je zároveň vhodné pro organizace ve veřejném sektoru, které uvažují o zavedení velkoformátového tisku a chtějí mít kontrolu nad svými náklady. Total Service Care je k dispozici pro uživatele velkoformátových tiskáren imagePROGRAF iPF650, iPF655, iPF6300, iPF6350, iPF750, iPF755, iPF8300 a také novinek iPF6300S a iPF8300S.
Mohlo by vás zajímat:
|