Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
Komplexní servisní služba pro velkoformáty Canon |
| Úterý, 19 Duben 2011 11:03 | |
Canon Europe představil první řešení účtování podle objemu, určené pro trh velkoformátového tisku. Komplexní servisní služba Total Service Care umožňuje zákazníkům Canonu snadnou kontrolu nákladů v oblasti velkoformátového tisku a regulaci cash flow. Služba může zahrnovat instalaci, telefonickou podporu, servis u zákazníka a automatickou dodávku spotřebního materiálu.Mezi výhody nového řešení patří kromě kontroly nákladů i zákaznický servis, díky kterému se zákazník nemusí o nic starat. Platí pouze za služby, které opravdu využívá. Poplatky za servis a podporu řešení jsou zahrnuty v ceně, proto jsou eliminovány neočekávané náklady. Podle potřeby je možné nastavit i rychlost odezvy, takže řešení je neustále funkční a minimalizuje prostoje. K dispozici je také služba eMaintenance, která umožňuje automatické reportování stavu zařízení poskytovateli servisních služeb. Automatické hlášení poruch pomáhá technikům zjistit stav tiskárny a umožňuje včasné zajištění všech potřebných součástek k případné opravě, což minimalizuje čas potřebný na opravu. Systém také pravidelně posílá poskytovateli informace o využívání služeb, což umožňuje automaticky objednávat nový inkoust, jakmile začne docházet, a zároveň umožňuje přesné automatické účtování. Nová služba pro velkoformátový tisk usnadňuje kontrolu tiskových nákladů a snižuje prostoje. Řešení ocení především ti, kdo používají velkoformátové tiskárny Canon pro tisk fotografií, nátisků nebo tisk dokumentů z CAD aplikací (například v architektuře, strojírenství a stavebnictví). Řešení je zároveň vhodné pro organizace ve veřejném sektoru, které uvažují o zavedení velkoformátového tisku a chtějí mít kontrolu nad svými náklady. Total Service Care je k dispozici pro uživatele velkoformátových tiskáren imagePROGRAF iPF650, iPF655, iPF6300, iPF6350, iPF750, iPF755, iPF8300 a také novinek iPF6300S a iPF8300S.
Mohlo by vás zajímat:
|










Canon Europe představil první řešení účtování podle objemu, určené pro trh velkoformátového tisku. Komplexní servisní služba Total Service Care umožňuje zákazníkům Canonu snadnou kontrolu nákladů v oblasti velkoformátového tisku a regulaci cash flow. Služba může zahrnovat instalaci, telefonickou podporu, servis u zákazníka a automatickou dodávku spotřebního materiálu.
