Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 11.11. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 11.11. Trimble SketchUp – základní kurz
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.11. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
Aktuální články
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
Kompozitní trh v letectví v roce 2012 |
| Úterý, 02 Říjen 2012 06:52 | |
Nové modely letadel mají šetřit palivo i náklady na údržbu. To vše díky kompozitním materiálům. Ty mají nahradit tradiční materiály. Díky simulacím se povedlo dokázat podobné úspory nakonec i v reálném prostředí, a to u letounu Boeing 787 Dreamliner, který je z více jak 50 % postaven z kompozitních materiálů. Zdá se, že jde o nejrychleji prodávaný letoun v historii a jeho vývoj udává nový směr v designu letadel. Mnohé aktualizace programů pro letecký design již tento trend zohledňují. Budoucí investory, společnosti a výzkumná centra v této oblasti mohou povzbudit i tři různé marketingové studie od Global Information Inc.Podle první z nich, zaměřené na kompozitní trh v letech 2012 – 2022, se kompozitní prvky začaly zavádět před 40 lety u vojenských letadel, nyní se čeká růst trhu jak v komerční oblasti, u helikoptér, tak i v alternativních oblastech (kostry letadel, kování trupu, vrtule rotorů). Hodnota kompozitního trhu letos podle Visiongain dosáhne 10,3 miliard amerických dolarů. Druhá studie se zaměřuje na komerční modernizaci ve stejných letech, tedy vizi na 10 let dopředu, a připomíná levné charterové aerolinky a jaký význam pro ně kompozitní materiály budou mít. Cestování tak bude otevřeno novým možnostem. Podle Visiongain tento komerční trh a modernizace a dodatečného vybavení dosáhne letos hodnoty 12,2 miliard USD. A konečně třetí studie se zaměřuje na vývoj továren v této oblasti trhu v Číně do roku 2015. Podle analytické předpovědi TechNavio bude hodnota tohoto čínského výrobního trhu do roku 2015 okolo 35,7 miliard amerických dolarů. Klíčovými prvky budou růst cestujících i nákladní dopravy. Přesto však mnozí zahraniční obchodníci s nákupy od čínských výrobců váhají. O dopadech na světovou ekonomiku, když v tomto trhu budou jako výrobci vládnout Chengdu Aircraft Industrial Co. Ltd., Shenyang Aircraft Corp., skupina Xi'an Aero-Engine Ltd. a Xi'an Aircraft Industry Co. Ltd., se studie nezmiňuje.
Mohlo by vás zajímat:
|







Nové modely letadel mají šetřit palivo i náklady na údržbu. To vše díky kompozitním materiálům. Ty mají nahradit tradiční materiály. Díky simulacím se povedlo dokázat podobné úspory nakonec i v reálném prostředí, a to u letounu Boeing 787 Dreamliner, který je z více jak 50 % postaven z kompozitních materiálů. Zdá se, že jde o nejrychleji prodávaný letoun v historii a jeho vývoj udává nový směr v designu letadel. Mnohé aktualizace programů pro letecký design již tento trend zohledňují. Budoucí investory, společnosti a výzkumná centra v této oblasti mohou povzbudit i tři různé marketingové studie od Global Information Inc.