Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Novinky ve VariCAD 2014, verze 1.03 |
| Úterý, 19 Listopad 2013 09:02 | |
|
Nastavení OpenGL je možné změnit použitím příkazu cfg. Trojnásobně rychlejší je překreslování 2D grafiky, zvláště při práci s mnoha nespojitými linkami. Vylepšený je i virtuální tisk do PDF, využívá true-type fonty. Další novou funkcí je možnost tisku 3D modelů přímo z 3D módu. Také výpočty objemu a hmotnosti využívají více vláken, takže jejich doba je kratší, je možné definovat v jediném kroku hmotnost pro všechny objekty a těžiště se ukládá až do chvíle ukončení práce s VariCADem. Nová verze se dá stáhnout zde.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost VariCAD vydala novou verzi své 2D/3D CAD aplikace určené pro navrhování strojních součástí. Nová verze využívá multi-threading (paralelní zpracování dat), díky tomu je mnohem rychlejší např. otevírání souborů, rychlejší exporty ze 3D do 2D, a také výpočty objemu, hmotnosti a momentu setrvačnosti a vylepšení u načítání vstupních souborů STEP. Pokud je detekován dostatek paměti, funkce jsou použity automaticky. Volitelně je však lze vypnout, nebo si vybrat jen určitá vlákna. Pro renderování v OpenGL je možné zvolit ze tří různých metod. Na rozdíl od dřívějška je jako defaultní vybrána ta nejrychlejší.