Control
Google překladač: English Deutsch
Bentley
SIEMENS - SolidEdge

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Vánoční dárek pro všechny Maxáky

Čtvrtek, 18 Prosinec 2014 17:03

Tags: 2015 | 3DS | Design | Extension 2 | Max | Ondřej Hudeček | SIGGRAPH

camera sequencer-14513ds Max 2015 Extension 2

Není tomu tak dávno od prvního rozšíření pro 3ds Max a máme tu další, které přichází jako vánoční dárek pro všechny, kteří používají 3ds Max nebo 3ds Max Design. První letošní rozšíření bylo představeno na jaře na festivalu počítačové animace SIGGRAPH. To druhé nám vývojáři ukázali nedávno na Autodesk University v Las Vegas a rozhodně je o co stát, najde se tu něco pro každého od architektů a designerů až po animátory.

Nový Systém přednastavení scény
Rozvržení a nastavení pracovního prostředí teď bude jednodušší a efektivnější než kdy před tím. Podle toho, co hodláte vytvářet si už na začátku jednoduše zvolíte nastavenou scénu se světlem, nastaveným renderem a pak už jen tvoříte a vkládáte vaše návrhy. Samozřejmostí je také vytváření vlastních přednastavení a jejich sdílení například pro práci v Teamu.

Video zde

Design Workspace
Pracovní prostředí přímo nachystané pro designery a architekty. Veškeré důležité a často používané nástroje pro vizualizace, rozmisťování a import objektů nebo nastavení kamer jsou nyní vyneseny do ribbon panelu (pásu karet) kde jsou přehledně rozděleny do kategorií. Stačí jen zvolit možnost Design standard workspace a všechno máte po ruce.

Video zde

Vylepšený Import Revit a SketchUp projektů
Je to dohromady jen pár tlačítek, ale díky nim je nyní možné efektivně upravovat nastavení kvality detailů importovaných modelů ze Revitu nebo SketchUpu. Mimo to je nový import mnohonásobně rychlejší. Všichni co používáte Max až na vizualizace, tady je řešení.

Video zde

Camera Sequencer
Jedna z nejzajímavějších věcí v druhém rozšíření Maxe je možnost poskládat si sekvence jednotlivých kamer pěkně dohromady přímo v prostředí Maxe. Je to jedna z věcí, které Maxu opravdu chyběly. Jednoduše si postříháte celou vizualizaci nebo animaci uvnitř Maxe, takže není potřeba renderovat náhledy animace.

Ostatní vlastnosti a funkce nového rozšíření budeme moci již brzy vyzkoušet na vlastní kůži, k dispozici by mělo být od 17. prosince.

Autorem článku je Ondřej Hudeček,
lektor kurzů 3ds MAX


Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit