Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní nábrhy)
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 05.06. Trimble Sketchup – workshop dynamické komponenty
- 05.06. Trimble Sketchup – workshop práce s terénem
- 05.06. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.06. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 07.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 07.06. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 07.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
Aktuální články
- Letiště Praha kontroluje stavební rozpočty využitím BIM a CCI
- Pozvánka na konferenci Mapy jsou pro každého 2023
- Moderní technologie ve stavebnictví
- Dva webináře o Bin Pickingu od Photonea tento týden
- Nový laserový 3D skener Trimble X9
- UltiMaker uvádí na trh 3D tiskárnu Method XL
- Nová řada tiskáren Canon Arizona 1300 s technologií FLOW
- Munro uvádí SUV elektromobil MK_1 Pick-Up
CAD na www.SystemOnLine.cz
NICOM - studium 3D grafiky |
Středa, 23 Září 2015 15:06 |
Důležitým pokrokem v tomto oboru je ale to, že sehnat software pro to, abyste se jej mohli učit déle, než dovoluje třicetidenní zkušební verze, dnes není nejmenší problém. Bez crackování a zlodějny jen navštívíte stránky výrobce a tam už je vše. Můžete je tak vyzkoušet skoro všechny, 3ds Max, Maya, AutoCAD, Inventor, Fusion 360, Alias, Cinema 4D, SketchUp a obrovskou spoustu dalších. Snadno?Tak jednoduše jak stáhnete software pro výuku, tak stejně se software dá naučit. Všechny 3D programy by se daly rozdělit do dvou základních skupin, ve kterých jsou programy postavené na stejných principech a také v mnoha ohledech stejně fungují. Tou první skupinou jsou CAD aplikace. Jedná se zejména o strojírenské, konstruktérské a designerské programy, postavené k rýsování přesných výrobků či staveb. Při práci s CAD programem vás většinou vůbec nezajímá jak je konstruovaná síťová topologie modelu, jestli takový model bude náročný na render a podobně. Zajímá vás jen přesný model a přesné rozměry. Do této kategorie typicky patří AutoCAD, Inventor, Fusion 360 ... Naproti tomu stojí druhá skupinka 3D aplikací, které jsou určeny zejména pro zábavní průmysl, pro umělečtější používání. Při práci s těmito programy vás většinou více zajímá jak modely vypadají po umělecké stránce, jak se animují, simulují, osvětlují a renderují. Sem neodmyslitelně patří 3ds Max, Maya nebo třeba Cinema 4D ... Jakmile víte, která 3D cesta je ta vaše už není úplně důležité, který program vyberete, jelikož principy tvorby modelů a scén jsou ve všech vesměs obdobné. Jde tedy jen o pochopení základů a orientaci v prostředí programu. Kde se to naučit?Pokud je vám blíže přesné modelování v CAD programech tak je tu pro vás NICOM lektor Ing. Michal Spielmann. A jestli vás zajímá spíše ta multimediální stránka 3D průmyslu, pak je tu pro vás NICOM lektor – Ondřej Hudeček. Máme software, máme hardware, máme to v malíku. |