Partneři Projektu CAD
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
Aktuální články
- Mastercam 2026 obsahuje funkce CAM Intelligence s AI
- Z UNITED GRINDING Group a GF Machining Solutions se stává UNITED MACHINING SOLUTIONS
- Proti proudu času: Švýcarští inženýři závodí o záchranu poškozené přehrady
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
Nvidia Iray součástí Autodesk Maya |
Pondělí, 04 Leden 2016 15:18 | |
Pokud je potřeba přepnout z jednoho nástroje na druhý, jde využít konzistentní výsledky díky Material Definition Language (MDL) od Iray. Fyzikální materiály pak je možní sdílet s dalšími aplikacemi či vykreslovači kompatibilními s MDL. Rovněž je dostupné první vydání vMaterials, což je sada digitálních materiálů zdarma. Doplňky Iray podporují distribuované renderovací řešení Iray Server, jež zatím funguje v beta verzi. K dispozici je neomezená 90denní verze, nebo je možné plugin zakoupit za 295 dolarů za rok.
Mohlo by vás zajímat:
|