Dassault - SolidWorks
Siemens
Google překladač: English Deutsch

Vůz DS 3 vznikl pomocí řešení Virtual garage od Dassaultu

Pátek, 04 Březen 2016 07:50

Tags: 3DEXPERIENCE | Automobily | Dassault | DS Vision | Garage | PSA | Systèmes | Virtual | Značka DS

DS Foto-1-1609Společnost Dassault Systèmes informovala, že luxusní automobilová značka DS skupiny PSA využila specializované oborové řešení Virtual Garage (Virtuální garáž) k vytvoření speciálního virtuálního zážitku pro návštěvníky právě probíhajícího autosalonu v Ženevě. Ten se koná od 3. do 13. března 2016. Značka DS představuje nový model DS 3 ze své prémiové řady velmi netradičním a dynamickým způsobem. Vůz totiž nebude na stánku fyzicky přítomen. Návštěvníci si mohou s pomocí virtuální helmy HTC Vive a joysticku model DS 3 prohlédnout, prozkoumat a vyzkoušet, jako by byl skutečný.

Dytron

Mohou se procházet okolo vozu a posadit se do něj, měnit barvu karosérie i střechy, výbavu a styl interiéru nebo si zobrazit otevírání a zavírání předních dveří.

Specializované řešení Virtuální garáž je postaveno na platformě 3DExperience společnosti Dassault Systèmes. Je určeno k prezentování marketingových a prodejních materiálů, aplikací a zprostředkování netradičních zážitků pro zákazníky. Firmy mohou využít existující CAD data o automobilech k tomu, aby urychlily vytvoření vhodného konceptu. Zároveň mohou pracovat s parametry produktu, ale i s 2D/3D projekčním mapováním, augmentovanou (rozšířenou) realitou, gamifikačními prvky, interaktivními koncepty a technologií ovládání pohybem.

Tato technologie nabízí zákazníkům více než tři miliony možných kombinací. Společnost DS s její pomocí vytvořila konkrétní řešení DS Virtual Vision, které poskytuje zákazníkům přehled o tom, co vše je možné přizpůsobit na míru jejich přáním a potřebám. Na ženevském autosalonu proběhla jeho světová premiéra.

DS Foto-2

Podle Oliviera Sappina, viceprezidenta divize Transportation & Mobility společnosti Dassault Systèmes, podněcuje působivý zážitek zákazníky u autorizovaných prodejců, na veletrzích či speciálních akcích k  okamžitému nákupu na základě silného dojmu. Dassault Systèmes tak umožňuje pracovníkům v oblasti marketingu a prodeje připravovat kreativnější prezentační akce a upoutat pozornost zákazníků i celého sektoru.

Další informace o specializovaných řešeních Dassault Systèmes pro obor dopravy a mobility najdete na stránkách www.3ds.com/industries/transportation-mobility.


Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit