Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
Next Boatworks spolupracuje se ZW3D |
| Čtvrtek, 28 Červen 2018 09:17 | |
|
Pro ideální zdůraznění konstrukčních prvků lodi je potřebný CAD nástroj pro povrchovou úpravu těles. Proto se porovnávaly nástroje různých společností a vyhrály ty od ZW3D. Next Boatworks vytváří a staví v USA první postavenou mezinárodní závodní loď pro kategorii FISA (Mezinárodní veslařská federace).
Mohlo by vás zajímat:
|









CAD/CAM řešení firmy ZW3D si vybrala společnost Next Boatworks pro navrhování lodí a jejich trupů. V této oblasti se kdovíproč standardně využívá jediný software pro tvorbu povrchů, i když má mnohé problémy, jak tvrdí Next Boatworks. Výsledky prý nebyly kvalitní a některou práci ani nešlo dokončit. Dlouhé jemné křivky a ostré linie lodí nejsou v ničem podobné vlastnostem, které najdeme u konstrukcí vozidel. Povrchy s „nahými“ uhlíkovými vlákny, vykazující anizotropní reflexní vlastnosti, jsou vysoce lesklé a černé.
