Google překladač: English Deutsch

Brazil 2.0 pro Rhino SR3

Autor článku: McNeel (JL)   

Tags: Brazil | Grafika | McNeel | Modul | Rendering | Splutterfish

brazil-rhino-1336Renderovací modul Brazil využívají profesionální firmy v oblasti reklamy, herního průmyslu, filmu, a zvláště oceňují ohromné množství jeho funkcí a možnosti vizualizace. Renderování je zjednodušeně řečeno proces tvorby dvojrozměrných obrázků z trojrozměrných modelů, přičemž Brazil je jednou z nejlepších renderovacích platforem na světě. Mnoho profesionálních společností jej používá pro renderování snímků i animací, fotorealistického obsahu a koncepční grafiky. Produkt vyvíjí společnost Splutterfish a původně byl určen pouze pro 3D Studio Max.

Rozhraní Brazil pro Rhino vyvíjí přímo společnost McNeel pro co možná nejlepší integraci. Mezi funkcemi Brazilu, které nenajdete v mnoha jiných enginech, patří plná podpora globálního osvětlení, fyzikální simulace světla a materiálů, nefotorealistické shadery pro cartoonové a schematické rendery, over- a undersampling nebo intuitivní materiálové hierarchie. Kompletní servisní balíček Service Release 3 obsahuje mnohé opravy chyb, a také nové funkce – mj. analytický přesun, tenký film duhového zbarvení, dvoubodovou perspektivu, textury buněk, papírové shadery či vylepšení v uživatelském rozhraní. Brazil 2.0 pro Rhino SR3 je ke stažení zde.


Mohlo by vás zajímat: