Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 11.11. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 11.11. Trimble SketchUp – základní kurz
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
Aktuality
- Nová pobočka OPEN MIND v Koreji
- ReverseEngineering.com uvádí 2026 Autodesk Fusion Add-In pro přenosné CMM
- Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Když data, lidé a výroba mluví jedním jazykem
- AnalySwift spolupracuje s Purdue na vývoji CompositesAI
- Siemens aktualizuje Designcenter Solid Edge o vylepšení založená na AI a cloudu
- Evropa podporuje nové VR/AR technologie ve zdravotnictví
- Tata Technologies uzavřela partnerství se Synopsys
- Siemens a Airbus spojují síly pro dekarbonizaci
Mio má přepracovaný web |
| Autor článku: Administrator | |
| Čtvrtek, 16 Červenec 2009 11:10 | |
Světový výrobce navigací Mio oznámil spuštění nové verze svých firemních internetových stránek - www.mio.com. Přepracované stránky se mohou pochlubit lepší funkčností a mnoha výhodami pro návštěvníky, mezi něž patří zjednodušené hlavní menu s odkazy na nejužitečnější stránky, obohacený firemní produktový obsah a služby v rámci sociálních sítí, s jejichž pomocí mohou uživatelé přímo komunikovat se společností Mio. Důraz je kladen na snadné používání – jakmile se návštěvníci připojí, vidí nejaktuálnější zprávy a najdou vše potřebné přímo na první stránce. Nemarní tedy čas, nemusejí proklikávat mnoha stránkami a hledat v moři informací. Podle interního průzkumu společnosti Mio vyhledávají návštěvníci stránek nejčastěji tři služby: „Podpora”, „Produkt” a „E-shop”; proto tedy služby viditelné v hlavním menu navedou návštěvníky na domovské stránky přímo k těm nejrelevantnějším informacím.
Návštěvníci, které zajímají informace o společnosti Mio, se mohou prostřednictvím sekce „O společnosti Mio” dozvědět leccos ze zákulisí značky. V sekci „Tiskové oddělení” se nachází bohatší tiskové zprávy, archiv cen & recenzí a pravidelné měsíční bulletiny. Obrázky produktů mohou být staženy ze sekce „Mediální galerie”.Na své internetové stránky firma Mio rovněž zařadila veškeré webové nástroje, které uživatelé potřebují k vzájemné interakci na komunitních serverech/stránkách, například oblíbený Twitter, Flickr, Digg a blogy se značkou Mio. Krom těchto nástrojů společenských sítí se uživatelům mohou aktuální zprávy o společnosti rovněž stahovat prostřednictvím RSS služby. V celé řadě on-line kampaní se společnost Mio zaměřila na on-line marketing. Jde například o spuštění firemního blogu společnosti Mio na sklonku loňského roku, hostování virtuální road show v březnu, v květnu a u příležitosti konání veletrhu Computex, obnovení členského programu prostřednictvím nově spuštěné služby Mio Advantage a rovněž spuštění blogu Mio Travel. Nová verze stránek se zatím týká globální internetové stránky firmy, do konce roku projdou změnami také regionální stránky.
Mohlo by vás zajímat:
|









Světový výrobce navigací Mio oznámil spuštění nové verze svých firemních internetových stránek -
