Exkluzivní partner sekce
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.03. Metrologické školení » Metrologie v praxi II
- 20.03. Webinář: Efektivní programování NC strojů s 3DEXPERIENCE DELMIA
- 21.03. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.04. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 10.04. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuality
- Polygon – nové trendy: Testování vozidel na uzavřených tratích
- PlanRadar SiteView s AI zachytí skutečnou realitu
- Pozvánka na jubilejní 30. ročník veletrhu AMPER
- Oznámení vítězů Ceny Wernera von Siemense
- 1000 Kelvin AMAIZE k dispozici pro Autodesk Fusion
- Vydání Solibri ve verzi 9.13.8
- Jak hodnotit aditivní výrobní materiály pro výrobu plastů
- 3D tisk dává druhou šanci handicapovaným zvířatům
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
LG a ASSA ABLOY vyvíjejí automatizované posuvné dveře |
Autor článku: LG & ASSA ABLOY | |
Neděle, 20 Prosinec 2020 22:43 | |
Společnost LG Electronics (LG) podepsala memorandum o vývoji se společností ASSA ABLOY Entrance Systems, která je světovou jedničkou v oblasti venkovních, průmyslových i rezidentních dveří. Společně vyvíjejí automatizované dveře s technologií transparentního OLED. Inovativní řešení, které přinese zcela novou zákaznickou zkušenost, bylo, spolu s příklady komerčního využití, představeno minulý týden. Nový produkt spojuje průhledný LG OLED displej (model 55EW5G) a softwarové řešení pro správu obsahu LG SuperSign spolu s automatizovanými posuvnými dveřmi ze skla od švédského výrobce ASSA ABLOY Entrance Systems. Kromě pohodlného a bezdotykového přístupu do budov a dalších míst, jako jsou například letiště, přinášejí transparentní OLED automatizované dveře nové příležitosti, jak přivítat zákazníky, komunikovat se zaměstnanci či zákazníkům přirozeně sdělovat marketingová sdělení.
Mohlo by vás zajímat:
|