
Kompletní rady a postup naleznete na tomto odkazu.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Nasazení nových postupů a technologií v technickém vzdělávání má svá výrazná specifika a problémy. Na prvním místě stojí vždy snaha vedení školy směřovat výuku moderním směrem, na druhém zájem vyučujících o nové technologie s jejich často pouze morální motivací a v neposlední řadě dostupnost financí. V letošním roce je to bezmála dvacet let, kdy se na naší škole objevila první verze AutoCADu, který tehdy ještě v historické verzi 9 pro MS DOS způsobil euforii mezi nadšenci jak z řad pedagogů, tak z řad žáků.
Sblížení výuky s metodikou realizace projektů v průmyslové praxi je velmi důležitou součástí moderních přístupů ve školství. Rozvoj odborného vzdělávání ve strojírenských oborech je navíc úzce svázán s dynamickým vývojem nových technologií a moderních postupů. Správná integrace zkušeností proto není myslitelná bez úzké spolupráce školy s průmyslovým sektorem a dodavateli softwaru. Článek je věnován jednomu inspirativnímu projektu, který ukazuje možnosti, jak vystavět výuku v úzké spolupráci s průmyslovým sektorem a dodavateli moderních softwarových řešení.
I přes nevídaný rozvoj kreativních funkcí fotoaparátů zůstává stále většina snímků z dovolené nedokonalých. Představa, že fotky jsou tak, jak je vytvoří fotoaparát, hotové a použitelné k tisku nebo publikování na facebooku, je mylná. Přitom stačí pár základních úprav v programu na úpravu fotografií, které zvládne i laik. Vítězslav Holas z Počítačové školy Gopas vám poradí, jak na to.