Společnost Autodesk oznámila aktualizaci Extension 1, určenou jen stávajícím zákazníkům, pro produkty 3ds Max a Maya 2016, s novým propojením k hernímu enginu Stingray, vylepšeným exportem herních pracovních procesů a novým 3D textovým nástrojem. Stingray umožňuje editovat geometrii, kamery a animace, a aktualizace vidět v reálném čase. 3ds Max má navíc nový shader PBR DirectX. Game Exporter pro 3ds Max dovoluje uživatelům vytvářet přednastavení exportu, pro Maya pak lepší podporu LoD zobrazení při změně ohniska nebo místa pohledu.
Partneři Projektu CAD
Nejbližší akce
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 24.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
- 30.07. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.08. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 04.08. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 04.08. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 04.08. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
Aktuální články
- Vericut je nyní k dispozici ve verzi 9.6
- Základní školení Siemens NX CAD a CAM s dotací
- Dell 14 a 16 Premium – větší výkon a dlouhá výdrž baterie
- Digitální dvojče a simulace výroby
- Sygic se pouští i do navigace motorkářů
- Tebis s revoluční technologií SmartOps v Release 10
- V pátek vyrazte na Výstaviště na Fab Festival
- Tým eForce Prague Formula s nejúspěšnější elektroformulí na EXPO 2025 v Ósace
Čtvrtek, 13 Srpen 2015 11:15