Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 24.11. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 24.11. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 24.11. Blender – úvod do 3D
- 24.11. CATIA V5 základy
- 25.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 25.11. SIMULIA Days Praha
- 26.11. SIMULIA Days Brno
- 27.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 27.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 27.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
Aktuální články
- Nový QD-OLED monitor Philips Evnia 27M2N6501L
- Využití digitálního prototypu při rekonstrukci středověkého trebuchetu
- Creaform představuje CUBE-R M Series
- Formnext slaví 10 let s rozšířeným programem akcí
- HTC VIVE odhaluje své Black Friday slevy už nyní
- Trimble představil vylepšení pro spolupráci ve SketchUpu
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
Autodesk představil první rozšíření pro 3ds Max a Maya 2016 |
| Čtvrtek, 13 Srpen 2015 11:15 | |
|
Nový3D textový nástroj 3D Type (u Maya), resp. TextPlus (v 3ds Max) nabízí náhled fontů, návaznost, prokládání, velikost písma, editaci či tvorbu vlastních zešikmených efektů. Text je navíc možné animovat díky Animation Preset Controller, využít lze i MAXScript. Novinkou ve 3ds Max je geodetické vázání voxelů, teplotní mapa, stahování z kůže a její váhu, stavbu kostry, ale také oblečení postavy. Ve 3ds Max najdeme aktualizace i u Max Creation Graph, v Maya nové uzly v Hypershade či možnosti importu SVG a pracovních postupů.
Mohlo by vás zajímat:
|







Společnost Autodesk oznámila aktualizaci Extension 1, určenou jen stávajícím zákazníkům, pro produkty 3ds Max a Maya 2016, s novým propojením k hernímu enginu Stingray, vylepšeným exportem herních pracovních procesů a novým 3D textovým nástrojem. Stingray umožňuje editovat geometrii, kamery a animace, a aktualizace vidět v reálném čase. 3ds Max má navíc nový shader PBR DirectX. Game Exporter pro 3ds Max dovoluje uživatelům vytvářet přednastavení exportu, pro Maya pak lepší podporu LoD zobrazení při změně ohniska nebo místa pohledu.