Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 11.11. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 11.11. Trimble SketchUp – základní kurz
- 13.11. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.11. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
Aktuální články
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
Autodesk představil první rozšíření pro 3ds Max a Maya 2016 |
| Čtvrtek, 13 Srpen 2015 11:15 | |
|
Nový3D textový nástroj 3D Type (u Maya), resp. TextPlus (v 3ds Max) nabízí náhled fontů, návaznost, prokládání, velikost písma, editaci či tvorbu vlastních zešikmených efektů. Text je navíc možné animovat díky Animation Preset Controller, využít lze i MAXScript. Novinkou ve 3ds Max je geodetické vázání voxelů, teplotní mapa, stahování z kůže a její váhu, stavbu kostry, ale také oblečení postavy. Ve 3ds Max najdeme aktualizace i u Max Creation Graph, v Maya nové uzly v Hypershade či možnosti importu SVG a pracovních postupů.
Mohlo by vás zajímat:
|









Společnost Autodesk oznámila aktualizaci Extension 1, určenou jen stávajícím zákazníkům, pro produkty 3ds Max a Maya 2016, s novým propojením k hernímu enginu Stingray, vylepšeným exportem herních pracovních procesů a novým 3D textovým nástrojem. Stingray umožňuje editovat geometrii, kamery a animace, a aktualizace vidět v reálném čase. 3ds Max má navíc nový shader PBR DirectX. Game Exporter pro 3ds Max dovoluje uživatelům vytvářet přednastavení exportu, pro Maya pak lepší podporu LoD zobrazení při změně ohniska nebo místa pohledu.
