Amper 2019
Google překladač: English Deutsch
Bentley

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Autodesk představil první rozšíření pro 3ds Max a Maya 2016

Čtvrtek, 13 Srpen 2015 11:15

Tags: 3ds Max | Aktualizace | Autodesk | Extension 1 | Maya 2016

3ds Max 2016 Extension 1533Společnost Autodesk oznámila aktualizaci Extension 1, určenou jen stávajícím zákazníkům, pro produkty 3ds Max a Maya 2016, s novým propojením k hernímu enginu Stingray, vylepšeným exportem herních pracovních procesů a novým 3D textovým nástrojem. Stingray umožňuje editovat geometrii, kamery a animace, a aktualizace vidět v reálném čase. 3ds Max má navíc nový shader PBR DirectX. Game Exporter pro 3ds Max dovoluje uživatelům vytvářet přednastavení exportu, pro Maya pak lepší podporu LoD zobrazení při změně ohniska nebo místa pohledu.

Nový3D textový nástroj 3D Type (u Maya), resp. TextPlus (v 3ds Max) nabízí náhled fontů, návaznost, prokládání, velikost písma, editaci či tvorbu vlastních zešikmených efektů. Text je navíc možné animovat díky Animation Preset Controller, využít lze i MAXScript. Novinkou ve 3ds Max je geodetické vázání voxelů, teplotní mapa, stahování z kůže a její váhu, stavbu kostry, ale také oblečení postavy. Ve 3ds Max najdeme aktualizace i u Max Creation Graph, v Maya nové uzly v Hypershade či možnosti importu SVG a pracovních postupů.
Nové možnosti představují videa na YouTube, která najdete zde.


Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit