Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 01.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 01.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 01.12. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 01.12. Unreal Engine – vizualizace
- 02.12. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 02.12. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 03.12. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.12. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 08.12. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 09.12. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
Aktuální články
- Výzkumný projekt s OPEN MIND - Další krok k inteligentnímu řízení chladicí kapaliny
- Inovované tablety Dell Pro Rugged 10 a 12 – vyšší výkon a delší provoz na baterii
- Stavebnictví vstupuje do éry digitální disciplíny
- ČR partnerskou zemí BIM World MUNICH 2025
- BenQ vstupuje na trh malých tvůrčích studií
- Nový QD-OLED monitor Philips Evnia 27M2N6501L
- Využití digitálního prototypu při rekonstrukci středověkého trebuchetu
- Creaform představuje CUBE-R M Series
Autodesk představil první rozšíření pro 3ds Max a Maya 2016 |
| Čtvrtek, 13 Srpen 2015 11:15 | |
|
Nový3D textový nástroj 3D Type (u Maya), resp. TextPlus (v 3ds Max) nabízí náhled fontů, návaznost, prokládání, velikost písma, editaci či tvorbu vlastních zešikmených efektů. Text je navíc možné animovat díky Animation Preset Controller, využít lze i MAXScript. Novinkou ve 3ds Max je geodetické vázání voxelů, teplotní mapa, stahování z kůže a její váhu, stavbu kostry, ale také oblečení postavy. Ve 3ds Max najdeme aktualizace i u Max Creation Graph, v Maya nové uzly v Hypershade či možnosti importu SVG a pracovních postupů.
Mohlo by vás zajímat:
|









Společnost Autodesk oznámila aktualizaci Extension 1, určenou jen stávajícím zákazníkům, pro produkty 3ds Max a Maya 2016, s novým propojením k hernímu enginu Stingray, vylepšeným exportem herních pracovních procesů a novým 3D textovým nástrojem. Stingray umožňuje editovat geometrii, kamery a animace, a aktualizace vidět v reálném čase. 3ds Max má navíc nový shader PBR DirectX. Game Exporter pro 3ds Max dovoluje uživatelům vytvářet přednastavení exportu, pro Maya pak lepší podporu LoD zobrazení při změně ohniska nebo místa pohledu.