Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
- 31.05. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 31.05. Metrologické školení » Metrolog organizace
- 01.06. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 01.06. Autodesk Inventor Tooling – vstřikování a návrh plastových forem
- 01.06. Webinář: Ziskovost výroby dělá plán! Jak plánují lídři?
- 01.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní nábrhy)
- 05.06. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 05.06. Trimble Sketchup – workshop dynamické komponenty
- 05.06. Trimble Sketchup – workshop práce s terénem
Aktuální články
- Moderní technologie ve stavebnictví
- Dva webináře o Bin Pickingu od Photonea tento týden
- Nový laserový 3D skener Trimble X9
- UltiMaker uvádí na trh 3D tiskárnu Method XL
- Nová řada tiskáren Canon Arizona 1300 s technologií FLOW
- Munro uvádí SUV elektromobil MK_1 Pick-Up
- Pozvánka na Konferenci GIS Esri v ČR 2023
- Nejnovější pracovní stanice Lenovo posouvají limity
CAD na www.SystemOnLine.cz
Průzkum MiR o velkém potenciálu AMR robotů |
Úterý, 03 Březen 2020 16:26 | |
Podniky musejí udržet konkurenceschopnost s využitím úspor času, redukcí nákladů a efektivnější reakcí na požadavky zákazníků. Průzkum prokázal, že tvrzení zákazníků o rychlém a efektivním způsobu automatizace vnitropodnikové přepravy odpovídají v případě AMR technologií realitě. Největšími optimisty v oblasti integrace AMR robotů do logistiky z pohledu jednotlivých odvětví jsou automobilové společnosti, když během příštích dvou let zvažuje implementaci 88 % z nich. Z elektrotechnických společností vidí možnost nasazení během dvou let 60 %, dalších 30 % od tří do pěti let. V segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG) je to 58 % podniků během dvou let, stejně jako u nezávislých poskytovatelů spedičních služeb (3PL). Nasazení autonomních robotů poskytuje významné obchodní přínosy, od optimalizace pracovních a provozních nákladů až po zvýšení produktivity, přesnosti dodacích termínů a efektivity. Velký potenciál vidí opět zejména firmy z odvětví automotive, kdy 64 % společností považuje nasazení AMR technologií za přínosné pro celkové náklady, bezpečnost a kvalitu. 16 % automobilových podniků navíc považuje AMR za konkurenční výhodu. V případě FMCG segmentu vidí výhody v oblasti nákladů, bezpečnosti a kvality dokonce 79 %, na druhou stranu je o tomtéž přesvědčeno 43 % elektrotechnických podniků a jen 25 % poskytovatelů 3PL spedice. Více než 50 % respondentů jak z automobilového průmyslu tak spedice uvedlo, že největší překážku pokročilých automatizačních projektů představuje nedostatek kvalifikovaného personálu. V elektrotechnickém segmentu se takto vyjádřilo 35 % respondentů a v odvětví FMCG 30 % respondentů. Více než polovina respondentů ze všech odvětví se rovněž vyjádřila, že investice do jejich automatizačních projektů mají pomalou návratnost. Téměř 40 % FMCG a elektrotechnických podniků navíc tvrdí, že jejich procesy jsou předmětem častých změn či nejsou natolik masové, aby je bylo možné automatizovat. Implementace nové technologie jako AMR se často označuje jako technická či technologická investice a přitom se jedná především o podporu obchodních procesů. Sdílené zkušenosti takových zákazníků jako O průzkumuStudie byla provedena na konci roku 2019 mezi 117 americkými průmyslovými podniky ze čtyř odvětví – automotive, elektrotechnická výroba, 3PL spedice a výroba rychloobrátkového zboží (FMCG). Zpráva byla doplněna o 20 interview s představiteli globálního managementu z výrobních a logistických společností. Další informace byly získány z analýz veřejně dostupných informací relevantních předmětu této studie.
Mohlo by vás zajímat:
|