Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.03. Metrologické školení » Metrologie v praxi II
- 20.03. Webinář: Efektivní programování NC strojů s 3DEXPERIENCE DELMIA
- 21.03. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.04. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 10.04. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Objevte možnosti SolidSteel Parametric pro 3D konstrukci
- Využití digitálního dvojčete v moderním vývoji a výrobě
- Integrace Ideate Automation s Autodesk Construction Cloudem
- Hexagon MI uvádí optický 3D skener SmartScan VR800
- Překvapivé benefity robotizace – uchovává know-how
- První náhled na Lumion 2024
- Resinová tiskárna DF2 od Raise3D nyní na Abc3D
- SiteFlow při rekonstrukci vodovodů a kanalizací v Lysé
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
LafargeHolcim a IBM spojily síly k rozvoji platformy ORIS |
Čtvrtek, 20 Srpen 2020 11:29 | |
LafargeHolcim bude spolupracovat s IBM Services na dalším vývoji první digitální platformy ORIS pro optimalizaci navrhování silnic. Toto řešení může snížit náklady na silniční projekty až o jednu třetinu a emise uhlíku až o polovinu, zatímco ztrojnásobí trvanlivost a životnost vozovky. ORIS umožňuje subjektům s rozhodovací pravomocí, úřadům silniční infrastruktury a investorům projektů zlepšit stavbu a trvanlivost silnic a snížit neefektivitu pomocí inteligentního návrhu projektu. Na světě se každý rok postaví v průměru 700 000 kilometrů nových silnic. Zlepšení kvality a odolnosti silnic pomůže snížit obrovské množství emisí uhlíku připisovaných dopravě. Protože silnice se liší v závislosti na poloze, klimatu, typech vozidel a objemu dopravy, je složitým problémem definovat nejtrvalejší a nákladově nejefektivnější kombinaci stavebních materiálů a technologií již ve fázi návrhu. ORIS hodnotí návrhy vozovek z různých perspektiv a doporučuje efektivní způsoby konstrukce a údržby s místními možnostmi a dostupností materiálů. ORIS podporuje veřejné strategie, které chrání přírodní zdroje, a umožňuje tak místní a cirkulární ekonomiku při výstavbě silnic.
Mohlo by vás zajímat:
|