Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 |
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Pozvánka na Leica Tour 2026
- Hexagon představuje integraci nástrojů na cloudu
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
LafargeHolcim a IBM spojily síly k rozvoji platformy ORIS |
| Čtvrtek, 20 Srpen 2020 11:29 | |
|
Zlepšení kvality a odolnosti silnic pomůže snížit obrovské množství emisí uhlíku připisovaných dopravě. Protože silnice se liší v závislosti na poloze, klimatu, typech vozidel a objemu dopravy, je složitým problémem definovat nejtrvalejší a nákladově nejefektivnější kombinaci stavebních materiálů a technologií již ve fázi návrhu. ORIS hodnotí návrhy vozovek z různých perspektiv a doporučuje efektivní způsoby konstrukce a údržby s místními možnostmi a dostupností materiálů. ORIS podporuje veřejné strategie, které chrání přírodní zdroje, a umožňuje tak místní a cirkulární ekonomiku při výstavbě silnic.
Mohlo by vás zajímat:
|










LafargeHolcim bude spolupracovat s IBM Services na dalším vývoji první digitální platformy ORIS pro optimalizaci navrhování silnic. Toto řešení může snížit náklady na silniční projekty až o jednu třetinu a emise uhlíku až o polovinu, zatímco ztrojnásobí trvanlivost a životnost vozovky. ORIS umožňuje subjektům s rozhodovací pravomocí, úřadům silniční infrastruktury a investorům projektů zlepšit stavbu a trvanlivost silnic a snížit neefektivitu pomocí inteligentního návrhu projektu. Na světě se každý rok postaví v průměru 700 000 kilometrů nových silnic.