Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Siemens vydává Simcenter SPH Flow 2202 |
| Pátek, 11 Březen 2022 18:03 | |
|
CFD simulace vyžadují vysoce věrné mechanické a fyzikální úvahy, od přesného modelování pohybu vozidla až po předvídání vysoce dynamického vodního managementu, aby se složitost změnila v konkurenční výhodu. S novou verzí Simcenter SPH Flow 2202 mohou konstruktéři a CFD analytici v různých průmyslových odvětvích využívat nové možnosti a vylepšení k modelování složitých dynamických interakcí tekutých těles a zároveň zrychlit. Nová verze přináší vylepšené uživatelské prostředí, které zvyšuje produktivitu a zároveň zkracuje dobu potřebnou k uvedení na trh. Nová vylepšení v Simcenter SPH Flow pomáhají (odkazy vedou na originální anglickou zprávu):
Mohlo by vás zajímat:
|










Automobiloví inženýři musí využívat virtuální testování prostřednictvím CFD (Computational Fluid Dynamics) simulace, aby zajistili výkonnost vozidla za všech jízdních podmínek a zároveň zkrátili dobu vývoje a snížili náklady. Aby však bylo možné minimalizovat nákladově náročné experimentální testování, musí simulace zachytit složitost těchto jízdních scénářů s dostatečnou věrností.