Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
MobileDrive si vybral technologii Siemens Digital Twin |
Středa, 22 Březen 2023 00:00 | |
Využitím rozsáhlých odborných znalostí firmy Siemens v oblasti digitálního vlákna urychlil MobileDrive svůj postup při vytváření autonomních systémů řízení nové generace a pomohl dosáhnout špičkové kvality produktů v oboru. MobileDrive, založený v roce 2021 jako společný podnik dvou lídrů v oblasti technologií mobility, FIH Mobile a Stellantis, se zaměřuje na vývoj infotainmentu, telematiky a platformy pro cloudové služby spolu s doplňkovým hardwarem a softwarem. Díky kombinaci výjimečných inovačních schopností a více než 15 let zkušeností s integrací softwaru a hardwaru je MobileDrive první společností na Tchaj-wanu, který je schopen poskytovat kompletní řešení pro vozidla se špičkovou technologií umělé inteligence. MobileDrive se snažil dodávat co nejkvalitnější software, který by splňoval požadavky trhu a byl včas uveden na trh. Jeho hlavním zájmem bylo použít rámec založený na modelech pro vývoj algoritmů a ovládacích prvků softwaru pro běžné i pokročilé aplikace ADAS, jako je asistent pro jízdu v jízdním pruhu (LKA), nouzové udržování v jízdním pruhu (ELK), kontrola jízdy v jízdním pruhu (LFC), automatická změna jízdního pruhu (ALC), asistent nouzového řízení (ESA) a autonomní nouzové řízení (AES). Aby organizaci pomohl dosáhnout jejích cílů, tým inženýrských a poradenských služeb Siemens Simcenter spolupracoval s MobileDrivem na vytvoření kompletní metodiky a plánu pro jeho vizi ADAS. Vyvinul tak řídicí algoritmy a vytvořil podrobný model systému založený na scénářích, včetně senzorů a dynamiky vozidla, na základě požadavků trhu na kompletní vozidlo s využitím portfolia softwaru a služeb Siemens Xcelerator. Tento systémový model byl následně aplikován na virtuální testovací prostředí, které týmu MobileDrive umožnilo pozorovat vozidla jako skutečné digitální dvojče a rychle odhalit a řešit problémy s výkonem systému i softwaru v rané fázi vývojového cyklu. MobileDrive nakonec realizoval efektivnější a spolehlivější proces vývoje softwaru ještě předtím, než byl vytvořen fyzický prototyp. Bylo to díky nově objevené schopnosti ověřovat funkce softwaru ADAS v rané fázi v prostředí digitálního dvojčete, což snížilo nároky na testování hardwaru ve smyčce (HiL) a vozidla. MobileDrive úspěšně dodává výrobcům automobilů produkty kombinující bezpečnost, personalizaci a spolehlivost a získal také ocenění ISO 26262 za funkční bezpečnost automobilů, čímž pomáhá zvyšovat bezpečnost jízdy ve vozidlech. Více informací o tom, jak MobileDrive dosáhl své vize a spolupracoval se Siemensem na pojetí digitálního dvojčete k vývoji ADAS, si přečtěte v případové studii ZDE.
Mohlo by vás zajímat:
|