Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 16.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.05. Simulate at the Speed of Design 2024
- 22.05. Startujeme CATIA V5 & SOLIDWORKS transformaci
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
- 04.06. Školení: GD&T a výkresová dokumentace
- 05.06. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
- Digitalizace s novým stavebním zákonem je příležitostí
- Stroje i ukázka obrábění na Open House Profiky
- AOC uvádí monitory z řady Graphic Pro U3
- Nová velkoformátová tiskárna SureColor P20500
- S MapFactor Navigatorem 3.1 pro iOS po celém světě
- PlanHub vylepšil soukromé plánovací místnosti
- ALLPLAN aktualizoval Allplan na verzi 2024-1
CAD na www.SystemOnLine.cz
Siemens a Salesforce společně pro urychlení servitizace |
Středa, 17 Leden 2024 11:57 | |
Siemens Digital Industries Software oznámil 16. ledna nový Teamcenter SLM na platformě Salesforce AppExchange. Aplikace vyvinutá Siemensem ve spolupráci se Salesforce propojuje produktové inženýrství a servisní operace tím, že spojuje řešení Teamcenter Service Lifecycle Management z portfolia průmyslového softwaru Siemens Xcelerator se Salesforce Manufacturing Cloud a Salesforce Service Cloud. Tato nová aplikace umožňuje výrobcům nastavit obchodní modely více zaměřené na služby, zlepšit zákaznickou zkušenost a zvýšit příjmy ze služeb. Siemens a Salesforce spolupracují, aby umožnili výrobcům spojit se se svými zákazníky zcela novými způsoby prostřednictvím inovativní integrace platforem pro životní cyklus služeb a vztahy se zákazníky. Nové spolupráce Siemens – Salesforce pomáhá výrobcům přejít na model služeb díky uzavřené integraci, která spojuje znalosti o produktech s kompletním příběhem zákazníka. Aplikace přináší vylepšený zákaznický servis, který může přinést revoluci v servisních operacích, podpořit spolupráci mezi technickými a servisními týmy a zvýšit spokojenost zákazníků poskytováním správných informací ve správný čas na jediném centralizovaném místě. Mezi výhody nové aplikace Teamcenter SLM patří zlepšení provozní efektivity díky vyšším podílu vyřešení opravy na první kontakt, snížení nákladů na servis a zlepšení souladu mezi prodejním a servisním úsilím. Díky správným informacím o majetku, nástrojům a inventáři mohou servisní týmy zlepšovat služby zákazníkům a zvyšovat tržby. Aplikace také poskytuje technikům a pracovníkům v terénu větší přehled o informacích o majetku zákazníka spolu s graficky bohatými údaji o produktech spravovanými v Teamcenteru – pomáhá tak úspěšně dokončit servisní činnosti hned napoprvé. Díky přístupu k Einsteinu, technologii umělé inteligence od Salesforce, může aplikace skenovat znalostní články vytvořené na základě servisních plánů vytvořených v Teamcenteru a pomáhat tak vyhledávat zdroje a řešení. Díky snadnému přístupu k servisním datům mohou výrobci řídit neustálé zlepšování produktů, protože zkušenosti získané ze servisních akcí se stávají součástí digitálního dvojčete každého aktiva. Integrace řešení Salesforce s podporou dat v reálném čase a umělou inteligencí se systémem Teamcenter pro řízení životního cyklu služeb může pomáhat pokroku v digitální transformaci v celém odvětví a umožnit výrobcům poskytovat lepší služby a zároveň generovat nové zdroje příjmů. Teamcenter SLM je nyní k dispozici na Salesforce AppExchange. Chcete‑li se dozvědět více o tom, jak Siemens ve spolupráci se Salesforce přináší výrobcům nové příležitosti, podporuje digitální transformaci a urychluje servitizaci výroby, navštivte tento odkaz.
Mohlo by vás zajímat:
|