Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 09.06. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 09.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 12.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 16.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 16.06. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 23.06. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.06. Unreal Engine – vizualizace
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
Aktuální články
- UltiMaker S6: cenově dostupný, vysoce výkonný 3D tisk
- Corpis Maps s FLOWii – nový rozměr řízení byznysu
- Sympozium OPEN MIND Sales & Tech 2025
- Konference HERITAGE BIM 2025 a BIM DAY 2025
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 7. díl
- Staňte se přednášejícím na BIM OPEN 2025 v Ostravě
- Profika na svém Open House představila i novou robotickou buňku
- Projekt FOCUS na BERLIN DESIGN WEEK 2025
CAD na www.SystemOnLine.cz
Siemens urychluje vývoj elektrických lodí |
Úterý, 03 Červen 2025 01:31 | ||
Arc One, první produkt společnosti, vyprodal svou první sérii a další generace, Arc Sport, plně elektrický wake boat o výkonu 500 koní, bere odvětví wake boatů útokem. Tým Arcu měl zkušenosti s používáním softwaru Siemens v jiných společnostech, takže Siemens Xcelerator byl přirozenou volbou pro technologickou platformu společnosti. Schopnost vytvářet komplexní parametrizované modely v softwaru NX z portfolia Siemens Xcelerator umožňuje Arcu vyvíjet přizpůsobitelné parametrické 3D modely, které podporují proces rychlého iteračního návrhu, konstrukce, testování a redesignu. Při navrhování trupu se používá mnoho parametrů – mrtvý náklon, nosník u podbřišku, úhel kýlu atd. a k parametrizaci všech těchto parametrů byl použit NX. S plně parametrickým modelem trupu byla postavena jedna loď, změřen výkon, shromážděna data a upraven jeden nebo dva parametry a pak postavena druhá loď na základě toho, co bylo zjištěno. V dnešní době jsou v Arcu ještě sofistikovanější, protože znají výkonnostní charakteristiky, které od plavidla chtějí. S daným těžištěm a typem tvaru, který chtějí použít, to mohou pomocí NX udělat na jeden zátah. Arc používá k simulaci svých výrobků software Simcenter – což je zvláštní výzva, když se snaží narušit odvětví, které se stále spoléhá na pohonné systémy na plyn a dlouhodobě zavedené principy lodního inženýrství. Zaměření Arcu na plně elektrický pohon přináší nové konstrukční, inženýrské a výrobní výzvy, a proto je závislý na simulačních technologiích od Siemensu. Během vývoje svého druhého výrobku – Arc Sport – přidal Arc software Teamcenter pro správu životního cyklu výrobku (PLM), aby optimalizoval správu svých výrobků a výrobních dat, protože složitost jeho výrobku i dodavatelského řetězce vzrostla. V současné době společnost rozšiřuje své aktivity v oblasti rekreačních a wake boatů a oznámila své první kroky v komerčním námořním průmyslu a rozšířenou řadu rekreačních člunů včetně modelu Arc Coast, plně elektrického člunu se „středovou konzolí“, který je zaměřen na rybolov a další vodní aktivity. Arc otevírá v losangeleském přístavu výzkumné a vývojové pracoviště a začal budovat nabíjecí infrastrukturu potřebnou k podpoře cíle přístavů Los Angeles a Long Beach přejít do roku 2030 na zařízení s nulovými emisemi. Spolupracuje také s oregonskou loděnicí Diversified Marine v Portlandu na přestavbě 26 stop dlouhého remorkéru na vysoce výkonný provoz s nulovými emisemi. Vzhledem k tomu, že se Arc snaží pokračovat v inovacích v námořním průmyslu, aniž by využíval metody pohonu na fosilní paliva, které neodpovídají dnešním požadavkům na čistší a udržitelnější činnosti, je Siemens Xcelerator jádrem jeho procesu vývoje produktů.
Chcete‑li se dozvědět více o společnosti Arc a o tom, jak využívá portfolio průmyslového softwaru Siemens Xcelerator k budování plně elektrického námořního průmyslu s nulovými emisemi, navštivte blogs.sw.siemens.com.
Mohlo by vás zajímat:
|