Partneři Projektu CAD
Nejbližší akce
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 01.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.09. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 01.09. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Technology Days 2025 startují už 16. září
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
- Online vzdělávací centrum ENCY Academy
- Online setkání uživatelů SWOOD 2025
Spolupráce AMD s Autodeskem |
Čtvrtek, 11 Srpen 2011 11:50 | |
![]() Nyní budou mít vývojáři her a 3D návrháři přístup k možnostem nových tvůrčích postupů v softwaru Maya a s jeho pomocí budou schopni vytvářet interaktivní simulace dekorací na větším rozsahu pracovních stanic a PC, včetně těch založených na AMD FirePro, profesionálních grafických kartách a procesorech AMD. AMD a Autodesk poprvé veřejně demonstrovali plug-in technologii Bullet Physics v letošním roce na akci Game Developers Conference. Na SIGGRAPHu běží představování na systémech, které pohání nejnovější AMD produkty pro profesionální grafiku. Jako dlouholetý zastánce průmyslových standardů, spolupracuje AMD úzce s předními dodavateli softwaru s účelem optimalizovat své aplikace na otevřených platformách a zároveň využívat špičkový výpočetní výkon GPU, který je umožněn AMD (APP) technologií. Dodání síly GPU výpočtu a Bullet Physics simulací do vytváření 3D obsahu umožňuje vývojářům počítačem generované (CG) grafiky přinášet do života novou úroveň realismu. „Jsme odhodláni poskytovat CG vývojářské komunitě vysoce výkonná řešení, která pomohou rozvíjet jejich tvořivost na obrazovce,“ řekl Rob Hoffmann, senior ředitel marketingu produktů společnosti Autodesk Media & Entertainment. „Plug-in Bullet Physics otevře softwaru Maya 2012 více možností grafického hardwaru a zavede OpenCL programovací rozhraní, což pomůže zkrátit dobu CG vývoje a umožní zvýšit vizuální zážitek koncového uživatele.“ „Jsme zastánci průmyslových standardů jako OpenCL a Bullet Physics, protože mohou zjednodušit programování, stejně jako odstraňovat bariéry zaviněné patentovanými technologiemi, které mohou omezovat kreativitu vývojářů,“ řekl Sandeep Gupte, generální ředitel AMD Professional Graphics. „S novým zásuvným modulem Bullet Physics pro software Maya 2012 budou moci CG vývojáři obsahu soustředit svůj čas a energii na tvorbu realistických obrazů a úžasných speciálních efektů pro dokonalejší hry a filmy.“ SIGGRAPH je přední mezinárodní událost zaměřená na počítačovou grafiku a interaktivní techniky, která letos proběhla ve Vancouver Convention Centre ve dnech 7. až 11. srpna (konference 7.-11. 8., výstava 9.-11. 8.).
Mohlo by vás zajímat:
|