Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- 25.06. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 26.06. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 26.06. ATCx AI for Engineers 2025
- 26.06. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 30.06. Blender – úvod do 3D
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
Aktuální články
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
- Podejte návrh na přednášku pro BIM OPEN 2025
- MapFactor Navigator 25 s aktualizovanými offline mapami a vylepšenou možností integrace
- Siemens SINUMERIK CUP studentům z Lutína
- Prezentujte se na Konferenci GIS Esri v ČR 2025
- Zoner Photo Studio mění jméno na Zoner Studio
- Eurocom uvádí na trh pracovní stanici Nightsky RX515
- Virtuální realita při návrhu interiérů ve žďárské SPŠ
Spolupráce AMD s Autodeskem |
Čtvrtek, 11 Srpen 2011 11:50 | |
![]() Nyní budou mít vývojáři her a 3D návrháři přístup k možnostem nových tvůrčích postupů v softwaru Maya a s jeho pomocí budou schopni vytvářet interaktivní simulace dekorací na větším rozsahu pracovních stanic a PC, včetně těch založených na AMD FirePro, profesionálních grafických kartách a procesorech AMD. AMD a Autodesk poprvé veřejně demonstrovali plug-in technologii Bullet Physics v letošním roce na akci Game Developers Conference. Na SIGGRAPHu běží představování na systémech, které pohání nejnovější AMD produkty pro profesionální grafiku. Jako dlouholetý zastánce průmyslových standardů, spolupracuje AMD úzce s předními dodavateli softwaru s účelem optimalizovat své aplikace na otevřených platformách a zároveň využívat špičkový výpočetní výkon GPU, který je umožněn AMD (APP) technologií. Dodání síly GPU výpočtu a Bullet Physics simulací do vytváření 3D obsahu umožňuje vývojářům počítačem generované (CG) grafiky přinášet do života novou úroveň realismu. „Jsme odhodláni poskytovat CG vývojářské komunitě vysoce výkonná řešení, která pomohou rozvíjet jejich tvořivost na obrazovce,“ řekl Rob Hoffmann, senior ředitel marketingu produktů společnosti Autodesk Media & Entertainment. „Plug-in Bullet Physics otevře softwaru Maya 2012 více možností grafického hardwaru a zavede OpenCL programovací rozhraní, což pomůže zkrátit dobu CG vývoje a umožní zvýšit vizuální zážitek koncového uživatele.“ „Jsme zastánci průmyslových standardů jako OpenCL a Bullet Physics, protože mohou zjednodušit programování, stejně jako odstraňovat bariéry zaviněné patentovanými technologiemi, které mohou omezovat kreativitu vývojářů,“ řekl Sandeep Gupte, generální ředitel AMD Professional Graphics. „S novým zásuvným modulem Bullet Physics pro software Maya 2012 budou moci CG vývojáři obsahu soustředit svůj čas a energii na tvorbu realistických obrazů a úžasných speciálních efektů pro dokonalejší hry a filmy.“ SIGGRAPH je přední mezinárodní událost zaměřená na počítačovou grafiku a interaktivní techniky, která letos proběhla ve Vancouver Convention Centre ve dnech 7. až 11. srpna (konference 7.-11. 8., výstava 9.-11. 8.).
Mohlo by vás zajímat:
|