Amper 2019
Google překladač: English Deutsch
Bentley

StreamTech.tv

streamtech tv-logo

Veletrh For Electron 2012 je za dveřmi

Pátek, 09 Březen 2012 16:00

Tags: For Automation | For Electron | For Energo | Veletrh | Výstavy

for_electron1210Druhý ročník mezinárodního veletrhu For Electron a jeho souběžných veletrhů For Energo (1. mezinárodní veletrh výroby a rozvodu elektrické energie) a For Automation (1. mezinárodní veletrh automatizační, regulační a měřicí techniky), je za dveřmi. Setkání odborníků z oborů elektroniky, elektrotechniky a energetiky se bude konat ve dnech 13. – 16. března 2012 v PVA Expo Praha. Na veletrhu bude možné najít  mnoho novinek, aktuální trendy a inspiraci. Velkou výhodou je také možnost setkání s odborníky, kteří budou na veletrhu připraveni poskytnout spoustu zajímavých rad a tipů.


Během celého veletrhu budou probíhat přednášky, konference a semináře na aktuální témata, která jsou připravována ve spolupráci s předními odborníky a významnými organizacemi jednotlivých oborů. Stěžejním tématem pro letošní ročník je E-mobilita v dopravě. Dílčími tématy budou: E-mobilita a její rozvoj (Lithium – vzduchová baterie, nová technologie pro elektromobilitu a skladování elektřiny, první zkušenosti z projektu Praha elektromobilní a potenciál jeho dalšího rozvoje), Využití potenciálu e-mobility - autobus s trihybridním pohonem, světový unikát, koncepty elektromobilů, a také návštěvníky čeká zajímavý bonus: zážitky ze 4 000 km dlouhého závodu elektromobilů WAWE 2011. „Věřím, že se nám podaří nalákat velké množství nadšenců a zájemců o elektromobily. Je to téma, které je stále aktuální a velmi žádané,“ dokresluje situaci hlavní manažerka veletrhu Vanda Yousifová.

K pozitivním novinkám patří souběh veletrhů For Electron, For Energo a For Automation s veletrhy For Industry – 11. mezinárodní veletrh strojírenských technologií a For Logistic – 3. mezinárodní veletrh dopravy, logistiky, skladování a manipulace. I při spojení zůstává veletrhům samostatnost v rámci jejich umístění ve výstavních halách i realizace mediální kampaně, která tak nabyla dvojnásobně na síle. Všichni vystavovatelé navíc získají širší skupinu návštěvníků a potencionálních zákazníků.

Mohlo by vás zajímat:
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit