Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.10. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 06.10. Blender – sculpting a tvorba komplexních modelů
- 06.10. Základní školení Siemens NX CAD
- 06.10. Základní školení Siemens NX CAM
- 07.10. GD&T a výkresová dokumentace
- 08.10. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 08.10. Návrh a simulace metalens pomocí nástrojů Ansys
- 09.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 13.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
Aktuální články
- Looq AI je nyní kompatibilní s Trimble Business Center
- Workshop: CAD/BIM pasport – jak na to?
- Přehled přednášek na Konferenci GIS Esri v ČR 2025
- Pozvánka na konferenci: ATCx Digital Twin – From Idea to Reality 2025
- EMO 2025 prosazuje AI a automatizaci
- OPEN MIND na EMO 2025 – Soustružení a frézování s hyperMILL – živě!
- ModuleWorks představuje GPU simulace
- Jak se informace o tolerancích dostanou až do výroby
Eurocopter více využívá PTC technologie |
Úterý, 25 Prosinec 2012 17:06 | |
![]() Tato nejnovější iniciativa značí expanzi vztahu mezi dvěma společnostmi do perspektivní oblasti zvané service lifecycle management (SLM) a přímo napomáhá Eurocopteru při dosahování cíle růstu jeho obchodu se službami. V současném vysoce konkurenčním globálním prostředí se malí výrobci stále více obracejí na svoje servisní organizace, čímž chtějí odlišit své tržní nabídky, posílit své vztahy se zákazníky a poskytovat jim tak zvýšenou hodnotu. Na podnikové úrovni vytýčila společnost EADS agresivní vizi pro zvýšení svých příjmů za služby na 25 % celkových příjmů v roce 2020. Pro Eurocopter je úspěšné provedení zákaznické strategie služeb rozhodující pro dosažení cíle celkového růstu a ziskovosti. Service Lifecycle Management podnikových aplikací umožní výrobcům a jejich partnerům ze servisní sítě optimalizovat systém procesů, které slouží k zajištění zákaznického servisu po celou dobu provozuschopnosti výrobku. Pravá podniková SLM řešení spojují servisní plánování, poskytování a analýzu výkonu do úplného a strategického pohledu na služby, který pomáhá zvýšit výnosy ze služeb a ziskovost.
Mohlo by vás zajímat:
|