Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 14.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 18.08. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAD
- 18.08. Základní školení Siemens NX CAM
- 19.08. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 20.08. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 21.08. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.08. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 27.08. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
Aktuální články
- Online setkání uživatelů SWOOD 2025
- Správná údržba prodlouží fungování stroje až o 45 %
- Nové výkonné mobilní pracovní stanice Dell Pro Max Plus
- hyperMILL integruje data MachiningCloudu
- Lumion Kemp 2025 22.–23. 8. 2025
- Týden obrábění s CERATIZIT a partnery 8. – 11. 9. 2025
- Konference Mapy jsou pro každého 2025
- Jak se připravit na blackout podle Profiky
Eurocopter více využívá PTC technologie |
Úterý, 25 Prosinec 2012 17:06 | |
![]() Tato nejnovější iniciativa značí expanzi vztahu mezi dvěma společnostmi do perspektivní oblasti zvané service lifecycle management (SLM) a přímo napomáhá Eurocopteru při dosahování cíle růstu jeho obchodu se službami. V současném vysoce konkurenčním globálním prostředí se malí výrobci stále více obracejí na svoje servisní organizace, čímž chtějí odlišit své tržní nabídky, posílit své vztahy se zákazníky a poskytovat jim tak zvýšenou hodnotu. Na podnikové úrovni vytýčila společnost EADS agresivní vizi pro zvýšení svých příjmů za služby na 25 % celkových příjmů v roce 2020. Pro Eurocopter je úspěšné provedení zákaznické strategie služeb rozhodující pro dosažení cíle celkového růstu a ziskovosti. Service Lifecycle Management podnikových aplikací umožní výrobcům a jejich partnerům ze servisní sítě optimalizovat systém procesů, které slouží k zajištění zákaznického servisu po celou dobu provozuschopnosti výrobku. Pravá podniková SLM řešení spojují servisní plánování, poskytování a analýzu výkonu do úplného a strategického pohledu na služby, který pomáhá zvýšit výnosy ze služeb a ziskovost.
Mohlo by vás zajímat:
|