Nejbližší akce
Aktuální články
- Xencelabs představuje Xencelabs Sift Display 16
- Navrhujeme datovou infrastrukturu s využitím BIM technologií a simulace sítí
- Santiniho kaple ve virtuální a rozšířené realitě
- Nejnovější aktualizace SprutCAM X a X Robot
- Workshop Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS
- Robotické rameno řízené mikropočítačem
- První Wienerberger fórum roku 2024 bude 16. května
- 3D tiskárna microArch D1025 se dvěma rozlišeními
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Canon a Océ zahájily integraci v ČR a SR |
Středa, 02 Leden 2013 15:12 | |
Tam, kde dnes pracují dvě samostatné společnosti, vznikne společnost nová, opírající se o silné stránky Canon i Océ a obě společnosti v ní budou mít své jasné místo. Ladislav Paleček, generální ředitel a jednatel společností Canon CZ a Canon Slovakia byl 29. listopadu 2012 jmenován vedoucím manažerem integrace společností Canon a Océ v České republice a na Slovensku, přičemž vlastní integrace začíná 1. ledna 2013. Hermann Anderl bude pokračovat v plnění svých stávajících povinností jako generální ředitel společnosti Océ v České republice a na Slovensku po celou dobu integračního procesu. K zahájení integrace Ladislav Paleček uvedl: „Mám radost, že mohu být v čele této vzrušující proměny společností Canon a Océ. Je to počátek nové éry, ve které budeme našim zákazníkům schopni nabídnout rozšířené a vskutku komplexní portfolio produktů, servisu a služeb založené na znalostech a zkušenostech dvou vůdčích firem v oblasti tiskových řešení.“ Významná data integračního procesu:
Mohlo by vás zajímat:
|
Společnosti Canon a Océ oznámily 2. ledna zahájení integrace v České republice a na Slovensku. Obě země patří do druhé fáze EMEA integračního procesu, který v první fázi již úspěšně proběhl ve Švýcarsku, Německu, Rakousku, Nizozemí, Belgii a Itálii. Cílem plné integrace Océ do společnosti Canon je vytvořit v jednotlivých státech a celé Evropě sjednocenou a efektivní společnost. Spojením předností Canon a Océ nově vytvoříme jak kompletní nabídku profesionálních tiskových technologií pro stávající i nové zákazníky, tak i lepší základy pro vyšší ziskovost a zvyšování tržeb v budoucnosti.