Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 22.05. Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE CONFERENCE 2025"
Aktuální články
- Detailnější pohled na Moravu a Slezsko
- OPEN MIND uvádí hyperMILL 2025
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
- Platforma pro inovace, navazování kontaktů a nové přístupy
CAD na www.SystemOnLine.cz
3D tiskárny na veletrhu Reklama-Polygraf 2013 |
Středa, 03 Duben 2013 08:51 | |
Vystavovatelé mají navíc šanci přihlásit se nejen k samotné vlastní expozici, ale také k doprovodnému programu, který je vhodný pro představení novinek, či vlastních exponátů, či řešení. „Letos si myslím, že to bude opravdu velmi zajímavé. Jak pro odborníky, tak pro laickou veřejnost. Proto by v Letňanech neměl chybět žádný milovník, či uživatel nástrojů reklamy, tisku, polygrafie, či online médií. Věřím, že si každý přijde na své,“ dodává ředitel veletrhu Zdeněk Sobota. Jedinečnost této akce v ČR, která slaví své dvacáté výročí, spočívá v také jejím pojetí tradičních odvětví polygrafie a tisku. „Snažíme se zdánlivě obyčejné věci přinášet novou formou a optikou, proto jsme změnili místo veletrhu. Chceme více interaktivních přednášek, vizuálních ukázek a workshopů. Chceme získat na veletrh také co nejvíce vhodných exponátů, které si budou moci návštěvníci prostě osahat. Tiskařina a polygrafie, prostě nemusí být suchá, ale chceme ukázat i tu sexy stránku zdánlivě odborných témat. Každý si bude moci najít to své. A věřím, že i vystavovatelé k tomu tak přistoupí,“ dodává Sobota. Uzávěrka přihlášek je letos stanovena na 22. dubna. „Zájemci o účast na veletrhu, neváhejte s odesláním přihlášek, protože i přes navýšení kapacit, bude dle mého výstaviště vyprodáno,“ upozorňuje potenciální vystavovatele veletrhu Sobota. Více informací o veletrhu získáte na www.reklama-fair.cz.
Mohlo by vás zajímat:
|