Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
Sener navrhne loď jihokorejské firmě Posco Plantec |
| Pondělí, 18 Listopad 2013 10:24 | |
|
Na lodi rovněž bude nákladní prostor, přepravní prostor pro auta a nákladní vozy a loď by mělo obsluhovat 32 lidí posádky. Rychlost lodi by měla být 16 uzlů za hodinu. Společnost Sener vytvoří projekt a 3D model za pomoci 3D CAD systému Foran, jenž sama vyvinula. S dopravními loděmi a nákladními loděmi pro přepravu kamionů má již velké předchozí zkušenosti, i když zatím jen v Evropě.
Mohlo by vás zajímat:
|









Smlouva na návrh dopravní lodě pro 1 200 pasažérů byla podepsána v Madridu mezi společnostmi Sener a Posco Plantec (část jihokorejské skupiny Posco Family). Loď bude vyráběna a projektována pro použití v následujících místech: severní Mozambik, Dar es Salaam, Zanzibar, Tanga a Mombasa. Pro společnost Sener se sídlem v Madridu jde o významný mezník, protože jde o první „námořní“ kontrakt s Jižní Koreou, který jen potvrzuje vzestup asijského trhu. Důležitým požadavkem na přepravní loď, jejíž celková délka bude 90 metrů, je kapacita pro přepravu cestujících – loď bude rozdělena na ekonomickou, první a VIP třídu.
