Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Sener navrhne loď jihokorejské firmě Posco Plantec |
| Pondělí, 18 Listopad 2013 10:24 | |
|
Na lodi rovněž bude nákladní prostor, přepravní prostor pro auta a nákladní vozy a loď by mělo obsluhovat 32 lidí posádky. Rychlost lodi by měla být 16 uzlů za hodinu. Společnost Sener vytvoří projekt a 3D model za pomoci 3D CAD systému Foran, jenž sama vyvinula. S dopravními loděmi a nákladními loděmi pro přepravu kamionů má již velké předchozí zkušenosti, i když zatím jen v Evropě.
Mohlo by vás zajímat:
|










Smlouva na návrh dopravní lodě pro 1 200 pasažérů byla podepsána v Madridu mezi společnostmi Sener a Posco Plantec (část jihokorejské skupiny Posco Family). Loď bude vyráběna a projektována pro použití v následujících místech: severní Mozambik, Dar es Salaam, Zanzibar, Tanga a Mombasa. Pro společnost Sener se sídlem v Madridu jde o významný mezník, protože jde o první „námořní“ kontrakt s Jižní Koreou, který jen potvrzuje vzestup asijského trhu. Důležitým požadavkem na přepravní loď, jejíž celková délka bude 90 metrů, je kapacita pro přepravu cestujících – loď bude rozdělena na ekonomickou, první a VIP třídu.