Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.01. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 23.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 24.01. Seriál webinářů: Digitalizace předvýrobních procesů bez rizika
- 03.02. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 05.02. AutoCAD 2013 - základní kurz
Aktuální články
- Nejnovější robustní notebooky WEROCK s AI
- Dell zjednoduší své portfolio počítačů a laptopů
- Další modely monitorů Philips pro zvýšenou produktivitu
- Projektování a dimenzování technologií pro nízkoenergetické budovy
- 27. ročník kartografické soutěže MAPA ROKU
- Nejudržitelnější monitor EIZO - monitor FLT
- GPS navigace Sygic využívá technologii what3words
- Navrhujeme pracoviště ve výuce s využitím PLM, BIM nástrojů a VR
CAD na www.SystemOnLine.cz
Vizualizace a animace 3D modelů z konstrukčních dat |
Čtvrtek, 27 Březen 2014 13:40 | |
Celkem jsme připravili sérii osmi videí v češtině, ve kterých probereme celou problematiku vizualizací a animací 3D produktů z konstrukčních dat. Jako ukázkový produkt jsme využili projekt leteckého modelářského motoru ALKO, jehož autorem je student Alfred Ducháč ze SPŠ Na Třebešíně v Praze. Původní 3D model vznikl v programu SolidWorks, pro účely vizualizace a animace jsme ho ale převedli pomocí konverzní utility Okino Polytrans do polygonového tvaru a ten následně otexturovali, nasvítili a animovali v prostředí české verze programu CINEMA 4D. Výuková videa v češtiněÚvod do problematiky a pracovní postupy ›
Popis problematiky vizualizací s využitím konstrukčních 3D dat, řešení problémů, konverze konstrukčních dat do polygonových formátů, co je to postprodukce a proč je důležitá. Konverze 3D dat pomocí Okino Polytrans ›
Konverze konstrukčního modelu ze SolidWorks do polygonového formátu pro použití v programu CINEMA 4D za pomocí konverzní utility Okino Polytrans. Základy práce v programu CINEMA 4D ›
Základní rozhraní programu CINEMA 4D R15, způsob navigace v editačním okně a elementární užití hlavního správce scény CINEMY 4D - Správce objektů. CINEMA 4D - správci objektů a materiálů ›
V tomto díle prohloubíme znalosti práce se Správcem objektů, který je opravdu základním prvkem CINEMY 4D. Naučíme se přesně identifikovat jednotlivé objekty, pracovat s generátory či objasníme, co to znamená polygonový objekt. Lekce pokračuje základním seznámením se Správcem materiálů, Prohlížečem obsahu, unikátním knihovnou CINEMY 4D a nakonec Vás obeznámí s tím, kterak umisťovat a natáčet objekty ve scéně. Nastavení osvětlení scény ›
Nastavení komplexního osvětlení scény za použití přednastavené (a poskytnuté ke stažení) knihovny. Výsledkem je perfektně připravená scéna čekající jen na finální materiály - povrchy objektů. Použití materiálů a jejich aplikace na objekty ›
Aplikace materiálů z knihovny. V této lekci využijeme předdefinovanou knihovny pro vytvoření většiny realistických povrchů vzorového objektu. Využijeme přitom množství výtečných funkcí, které proces úpravy povrchů zásadně zrychlí. Tvorba vlastních materiálů ›
V tomto díle se naučíme tvořit materiály vlastní a to i poměrně komplexní, jakým je materiál dřevěné vrtule modelu. Mimo to se naučíme aplikovat materiály na vybrané části modelů, více pracovat se Správcem objektů a mnoho dalšího. Statická vizualizace ›
Poslední díl, který se věnuje tvorbě statické vizualizace. Podrobně si projdeme nastavení výpočtu, možnost výpočtu jednotlivých složek obrazu za využití tzv. vrstev známých například z Adobe Photoshop a nakonec porovnáme, zda je vhodnější Standardní a nebo Fyzikální vizualizační jádro.
Mohlo by vás zajímat:
|