Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 08.12. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 09.12. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 10.12. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
- 10.12. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 10.12. Ansys - webinář Tváření tenkých plechů
- 11.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 11.12. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 11.12. Trimble SketchUp – základní kurz
- 11.12. Školení pro metrology - Nejistoty měření
- 11.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
Aktuální články
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
- Aplikace Robot Calibration Helper pro uživatele ENCY Robot
- Nová generace robotů Epson SCARA Spider – RS4-C a RS6-C
- AXIOM TECH představuje Solid Edge 2026
- Výzkumný projekt s OPEN MIND - Další krok k inteligentnímu řízení chladicí kapaliny
- Inovované tablety Dell Pro Rugged 10 a 12 – vyšší výkon a delší provoz na baterii
- Stavebnictví vstupuje do éry digitální disciplíny
Dassault představil novou značku – Biovia |
| Čtvrtek, 22 Květen 2014 20:55 | |
|
Biovia je nyní největším portfoliem v této oblasti, když počet zákazníků přesahuje dva tisíce. Patří sem např. Sanofi, Pfizer, GSK, AstraZeneca, Du Pont, Shell, BASF, P&G, Unilever a L’Oréal, ale také Boeing, Toyota, Samsung a další.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost Dassault Systèmes představila novou značku, Biovia, která je kombinací vlastních aktivit na poli bio inteligence včetně technologií 3Dexperience, a předních vědeckých životních a materiálních aplikací od nedávno koupené firmy Accelrys. Řešení nově koupené firmy se zaměřují na biologické, chemické a materiální modelování a simulace, molekulární simulace a chemickou výrobu, výzkum a vývoj, firemní laboratoře a inteligentní procesy výroby. Zákazníkům se tak nabízí optimalizace životnosti vědeckých vynálezů od objevu po komerční prodej.