Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 04.04. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.04. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 10.04. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
- 10.04. Webinář: Tvorba 3D návrhu v multiCAD prostředí platformy 3DEXPERIENCE
- 15.05. Metrologické školení » Drsnost povrchu
- 23.05. Metrologické školení » Metrologie v praxi I
- 30.05. NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku (konference)
Aktuální články
- Tři nové víceúčelové modely monitorů v řadě Philips E1
- Amerika hledá ideální dron pro hasiče
- Mapy jsou pro každého 2024 – 10. ročník konference
- Zdicí robot WLTR bodoval v zahraničí – 2. místo na ERF
- Lumion 2024 je již dostupný
- Připraveni na zvýšení produktivity se SCIA Engineer 24
- Mapy.cz nově využívají letecké snímky z ČÚZK
- Jarní slevy na VIVE XR Elite i VIVE Pro 2
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Dassault představil novou značku – Biovia |
Čtvrtek, 22 Květen 2014 20:55 | |
Společnost Dassault Systèmes představila novou značku, Biovia, která je kombinací vlastních aktivit na poli bio inteligence včetně technologií 3Dexperience, a předních vědeckých životních a materiálních aplikací od nedávno koupené firmy Accelrys. Řešení nově koupené firmy se zaměřují na biologické, chemické a materiální modelování a simulace, molekulární simulace a chemickou výrobu, výzkum a vývoj, firemní laboratoře a inteligentní procesy výroby. Zákazníkům se tak nabízí optimalizace životnosti vědeckých vynálezů od objevu po komerční prodej. Biovia je nyní největším portfoliem v této oblasti, když počet zákazníků přesahuje dva tisíce. Patří sem např. Sanofi, Pfizer, GSK, AstraZeneca, Du Pont, Shell, BASF, P&G, Unilever a L’Oréal, ale také Boeing, Toyota, Samsung a další.
Mohlo by vás zajímat:
|