Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.07. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.07. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 10.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 10.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
- FAB25 Czechia – Brno 4. až 7. července 2025
- ENCY World Conference 2025: Světové setkání ENCY komunity
- Ohlédnutí za Advanced Engineering TechDay 2025
- Import mapy technické infrastruktury z DTM ČR
- Maker tábory pro děti – kreativita, technika a zábava
- Podejte návrh na přednášku pro BIM OPEN 2025
- MapFactor Navigator 25 s aktualizovanými offline mapami a vylepšenou možností integrace
Průzkum českých a slovenských uživatelů ZWCADu |
Středa, 09 Červenec 2014 16:20 | |
Z oslovených zákazníků poslalo odpověď přibližně 20 % všech uživatelů ZWCADu. Na základě této odezvy se firma Techsoft ve spolupráci se společností ZWSOFT zaměří na zlepšení funkčnosti a zabezpečení ještě vyšší spokojenosti zákazníků s řešeními postavenými na ZWCADu. Zákazníci ZWCADu nejvíce oceňují následující vlastnosti ZWCADu
Výše uvedené nejvíce oceňované vlastnosti představují 93,8 % všech odpovědí. Zákazníkům ZWCADu nejvíce při práci překážejí následující vlastnosti ZWCADu
Výše uvedené nejrušivější vlastnosti představují 65,12 % všech odpovědí. Výsledky po analýze V tom, co uživatelům v ZWCADu nejvíce vadí, se shodlo minimum uživatelů – prakticky jen 4 vlastnosti mírně překročily 5% hranici. Je tedy zřejmé, že není registrován žádný zásadní nedostatek, a jedná se v drtivé většině pouze o drobné běžné provozní problémy různého druhu a různého původu. Pozn1: Zákazníci často uváděli více než jeden faktor a tedy procentuální součet nemůže být 100 %.
Mohlo by vás zajímat:
|