Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
V-Ray 3.0 pro Softimage |
| Pátek, 12 Září 2014 13:12 | |
|
Je kompatibilní se 3ds Max, Cinemou 4D, Mayou, Sketchupem, Softimagem, Blenderem a Rhinocerem 3D. V-Ray je renderovací engine, který je používán jako doplněk v různých 3D grafických softwarech. Za softwarem od roku 1997 stojí bulharští vývojáři Vladimír Kojlazov a Petr Mitev.
Mohlo by vás zajímat:
|









Společnost Chaos Software vydala V-Ray 3.0 pro Softimage jako aktualizaci zdarma pro všechny uživatele V-Ray pro Softimage. Verze V-Ray 3.0 pro Softimage obsahuje několik nových funkcí: např. progresivní vzorník barev (lepší odezva enginu pro sledování cesty, V-Ray 3.0 také umožňuje během jednotlivých renderů uložit hodnoty scény do mezipaměti), nové stínování kůže díky modulu VRaySkinMtl s vestavěným podpovrchovým rozptylem a vrstvenými odrazy, či renderovací masku, využívající výběr objektu, ID objektu, případně lze kontrolovat přesný počet pixelů, jenž bude renderován.
