Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 08.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 08.01. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- Pozvánka na Leica Tour 2026
- Hexagon představuje integraci nástrojů na cloudu
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
V-Ray 3.0 pro Softimage |
| Pátek, 12 Září 2014 13:12 | |
|
Je kompatibilní se 3ds Max, Cinemou 4D, Mayou, Sketchupem, Softimagem, Blenderem a Rhinocerem 3D. V-Ray je renderovací engine, který je používán jako doplněk v různých 3D grafických softwarech. Za softwarem od roku 1997 stojí bulharští vývojáři Vladimír Kojlazov a Petr Mitev.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost Chaos Software vydala V-Ray 3.0 pro Softimage jako aktualizaci zdarma pro všechny uživatele V-Ray pro Softimage. Verze V-Ray 3.0 pro Softimage obsahuje několik nových funkcí: např. progresivní vzorník barev (lepší odezva enginu pro sledování cesty, V-Ray 3.0 také umožňuje během jednotlivých renderů uložit hodnoty scény do mezipaměti), nové stínování kůže díky modulu VRaySkinMtl s vestavěným podpovrchovým rozptylem a vrstvenými odrazy, či renderovací masku, využívající výběr objektu, ID objektu, případně lze kontrolovat přesný počet pixelů, jenž bude renderován.