Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 18.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 18.11. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 18.11. Školení pro metrology - Měření tvrdosti kovových materiálů
- 19.11. Školení pro metrology - Metrolog organizace
- 20.11. Sheet Metal Design
- 21.11. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 24.11. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 24.11. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 24.11. Blender – úvod do 3D
- 24.11. CATIA V5 základy
Aktuální články
- Trimble představil vylepšení pro spolupráci ve SketchUpu
- HSF System automatizuje projekční procesy pomocí BIM a umělé inteligence
- Simulace proudění a její prezentace pomocí VR
- Nová verze čteček čárových kódů WEROCK Rockscan PX3000
- Creaform rozšiřuje nabídku o řadu HandySCAN 3D|PRO
- Zoner Studio vylepšuje každodenní práci s fotkami
- VARS dodal Vysočině digitální systém správy silnic
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
Redsdk 3.4 s novým doplňkem Rednet |
| Pátek, 26 Září 2014 10:40 | |
|
Nová verze nabízí renderování výkresů s možností definovat vlastní parametry pro simulaci tahů pera, šrafování nebo barev. Novinkou je renderování vrstev ve fázi post procesu s možností modifikace pohledu na obrázek nebo animaci bez nutnosti nového renderování, kdy Redsdk oddělí několik desítek renderovacích vrstev jako barva, hloubka, maska, ID objektu, ID materiálu apod. Redsdk 3.4 rovněž podporuje nová hardwarová zařízení – počet podporovaných grafických karet stoupnul z 1 251 na 1 311, přibylo tedy 60 nových čipsetů, kupř. nové grafiky AMD/ATI, AMD Radeon R5, R7 a R9, Nvidia GeForce GTX 700, Tesla K40 nebo mobilní Quadro K.
Mohlo by vás zajímat:
|







Nová verze Redsdk pokračuje v podpoře různých GPU a CPU pro renderování v cloudovém prostředí. Software je tak možné umístit u jakéhokoliv poskytovatele cloudového úložiště, a to jak na serverech s grafickými kartami (což nabízí menší množství providerů), tak na serverech pouze s procesory (nabízí většina providerů). Aplikace Redsdk pracují přes tyto vzdálené servery a je možné tak vytvářet v cloudovém prostředí v reálném čase fotorealistickou grafiku bez nutnosti software jakkoliv instalovat. K dispozici je i Rednet API s podporou jakéhokoliv klienta s HTML5, především těch pro mobilní zařízení.