Partneři Projektu CAD
- 17.09. Webinář - Kompozitní díly v Creo: návrh, analýza, TPV
- 18.09. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.09. Trimble SketchUp – základní kurz
- 18.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.09. Blender - úvod do 3D
- 22.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 24.09. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 24.09. Webinář: PLM platforma 3DEXPERIENCE jako páteř digitální transformace
- 24.09. Webinář Systémové simulace potrubních a chladících systémů
- 25.09. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
Aktuální články
- Pozvánka na konferenci BIM DAY 2025
- VARS BRNO představuje CleveRA Car
- Pozvánka na webinář Simulace sypkých hmot
- DN Solutions & HELLER – silní partneři spojují síly
- Sleva 30 % na poslední místa BIM Open 2025
- Nový Navigator 8 se snadným plánováním zastávek na trase
- Odolný tablet WEROCK Rocktab U212 Pro s velkým displejem
- Lumion Cloud – nová pomůcka zadarmo
Létání na solární pohon už příští rok? |
Středa, 10 Prosinec 2014 13:07 | |
Tým vývojářů se soustředil na využití nového materiálu pro design trupu a křídel tak, aby model splnil přísné hmotnostní limity. Aplikace Dassault Systèmes, které tým využívá od roku 2006, byly využity i při návrhu kokpitu. Ten musí být především pohodlný, bezpečný a dobře ovladatelný pro pilota stroje. „Více než století se průkopníci pokroku snaží posunout hranice letectví, od prvního letu člověka horkovzdušným balonem až po lety do vesmíru, o kterých se kdysi soudilo, že jsou nemožné,“ řekl André Borschberg, spoluzakladatel Solar Impulse a pilot v jedné osobě. „Snažíme se tento podnikatelský duch přenést do vývojových a výrobních programů, které spojují technologie 21. století jako je třeba 3Dexperience s vizí zmírnit dopad lidské činnosti na životní prostředí.“ „Muselo se nám to povést napoprvé. Potřebovali jsme tedy osvědčená a nejmodernější technologická řešení, která by pomohla uskutečnit náš koncept. Proto jsme si vybrali Dassault Systèmes a jejich platformu 3Dexperience,” dodal Bertrand Piccard, pilot, zakladatel a také předseda představenstva Solar Impulse. „Přístup založený na zkušenosti je přesně to, co jsme k sestrojení letadla pro takto dlouhé lety potřebovali. V současné době trávíme pět dní v týdnu v kokpitu. Důraz je kladen absolutně na všechno od pohonu letadla po jeho elektroniku.“ „Jde o víc než jen naplňovat potřeby zákazníka,“ řekl Michel Tellier, vice prezident Dassault Systèmes pro oblast letectví a obrany. „Je to víc než jen letadlo, Solar Impulse je poselství. Tento projekt ukazuje světu, že alternativní, čistá energie může být bezpečná a schopná fungovat i v těch nejextrémnějších podmínkách a má sílu změnit svět.“ Více informací o řešeních Dassault Systèmes pro letectví a obranu naleznete na tomto odkazu.
Mohlo by vás zajímat:
|