Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
PowerFLOW verze 5.1 a simulace interiéru vozidel |
| Čtvrtek, 09 Duben 2015 12:28 | |
|
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost Exa vydává PowerFLOW 5.1, přičemž tato nová verze má nabídnout až o 300 % vyšší rychlost při komplexní simulaci interiérů vozidla včetně teplotních a klimatizačních prvků. Správně nastavené klimatizační prvky nejen vylepší pohodlí cestujících, ale také – podle simulací – ušetří palivo a omezí zplodiny. PowerFlow 5.1 obsahuje množství nových funkcí, umožňujících konstruktérům konzistentně přesné simulace v krátké době a bez nutnosti vytvářet prototypy nebo měřit teplotu ručně.
Aktualizace a vylepšení se pak týkají akusticky absorpčního materiálu, modelování baterie, simulaci točivé geometrie nebo zjednodušená nastavení pro pohodlí cestujících. Simulace v programu se mohou provádět již v úvodních fázích návrhu a kombinují přesnou zpětnou vazbu o tepelném výkonu s možnými zdroji problému.