Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
- 10.11. AutoCAD Electrical – základní kurz
- 10.11. Autodesk Inventor – návrh plechových dílů a součástí (Sheet Metal Design)...
Aktuální články
- Navrhni si svou firmu s využitím PLM, BIM a VR
- Creaform uvedl skenery HandySCAN 3D|EVO Series
- Vítězové Going Digital Awards 2025
- MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení
- ARCHICAD 29 „BIMování“ prakticky a jednoduše
- Nová multifunkční hala v Brně bude T-Mobile ARENA
- Umělá inteligence mění engineering
- Zjednodušení švýcarského obrábění v SOLIDWORKS
Chaos Group vydává V-Ray Next pro 3ds Max |
| Pondělí, 21 Květen 2018 15:26 | |
|
Nový design je rovněž připraven na vylepšení GPU hardwaru a přidání nových funkcí. Vylepšené GPU podporuje prostředí s mlhou, objemové efekty, materiály VRscans nebo práci s vlasy pomocí nové funkce Physical Hair Material (lesk, jemnost, náhodnost, jakákoliv barva). Další funkce jen telegraficky: Nvidia AI Denoiser, Denoise Render Elements, analýza úrovně světel, podpora Alembic 1.7, přepínání mezi více materiály a další.
Mohlo by vás zajímat:
|








V-Ray Next pro 3ds Max nabízí především automatické analýzy scény se samostatně se učícím programem. Nová funkce Adaptive Dome Light (ADL) automaticky vytvoří čistší a přesnější osvětlení v obraze, a to až sedmkrát rychleji. Není tedy nutné nastavovat u oken a světlíků proud světla. Vlastní inteligencí je obdařena i V-Ray Physical Camera, kterou stačí zaměřit a získat obrázek, přičemž expozice a vyvážení bílé se opět nastaví automaticky. K dispozici je i jednoduché uživatelské rozhraní. Větší rychlost, dvojnásobná oproti předchůdcům, při GPU vykreslování je dána novou architekturou V-Ray.
