Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | ||||
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 28.08. TestDrive Zeštíhlení a optimalizace procesů
- 29.08. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 01.09. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 01.09. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 01.09. Autodesk Inventor – návrh trubek a potrubí (Tube and Pipe Design)
- 02.09. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 03.09. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 04.09. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.09. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 08.09. AutoCAD Electrical – základní kurz
Aktuální články
- Technology Days 2025 startují už 16. září
- Už je to skoro tady – představuje se Lumion Cloud
- Digitální dvojče dálnice D4 a správa silniční infrastruktury
- Pozvánka na 10. ročník konference BIM Open 2025
- Nejsilnější přenosný laser v Evropě vznikl na FEL ČVUT
- HTC představuje lehoučké AI brýle VIVE Eagle
- Online vzdělávací centrum ENCY Academy
- Online setkání uživatelů SWOOD 2025
Novinky v Nvidia VKRay |
| Neděle, 24 Březen 2019 21:50 | |
|
Tzv. callable shadery (vyvolané z jiného shaderu nebo tvorby paprsku) dovolují aplikacím znovu využít kód. Aplikace nyní mohou dynamicky vyvolat libovolné shadery pomocí vazební tabulky. Ve vkCmdTraceRaysNV se nacházejí nové parametry. Vylepšení se týkají i samotného API.
Mohlo by vás zajímat:
|










Nvidia VKRay je sada tří rozšíření, která umožňují funkci sledování paprsku v otevřeném standardu Vulkan pro akceleraci GPU. Rozšíření VK_NV_ray_tracing je určeno pro rastrové aplikace Vulkan, SPV_NV_ray_tracing dovoluje API zápis SPIR-V shaderů kompatibilních s funkcemi ve VK_NV_ray_tracing. Zapsat lze shadery RayGeneration, ClosestHit, AnyHit, Miss a Intersection pro vytvoření různých efektů. Rozšíření GL_NV_ray_tracing je zde pro aplikace využívající GLSL. Novinkou je také VK_NVX_raytracing – experimentální rozšíření, které je aktualizovanou a finální verzí VK_NV_ray_tracing.
