Aktuální články
- Hexagon přichází s novými ručními 3D skenery
- EOS otevřel Additive Minds Academy Center
- Lenovo představuje nový ThinkPad P14s Gen 5 s AI
- Nová 76“ průmyslová sublimační tiskárna Epson
- Digitalizace hřbitovů – I zesnulí potřebují pořádek
- Acer SpatialLabs Eyes pro stereoskopické 3D
- Bezplatný CAD software pro výzkum a vzdělávání
- IMAGINiT přichází s Clarity 2025 pro Revit, BIM 360
CAD na www.SystemOnLine.cz
T+T Technika a trh
Novinky v Nvidia VKRay |
Neděle, 24 Březen 2019 21:50 | |
Nvidia VKRay je sada tří rozšíření, která umožňují funkci sledování paprsku v otevřeném standardu Vulkan pro akceleraci GPU. Rozšíření VK_NV_ray_tracing je určeno pro rastrové aplikace Vulkan, SPV_NV_ray_tracing dovoluje API zápis SPIR-V shaderů kompatibilních s funkcemi ve VK_NV_ray_tracing. Zapsat lze shadery RayGeneration, ClosestHit, AnyHit, Miss a Intersection pro vytvoření různých efektů. Rozšíření GL_NV_ray_tracing je zde pro aplikace využívající GLSL. Novinkou je také VK_NVX_raytracing – experimentální rozšíření, které je aktualizovanou a finální verzí VK_NV_ray_tracing. Tzv. callable shadery (vyvolané z jiného shaderu nebo tvorby paprsku) dovolují aplikacím znovu využít kód. Aplikace nyní mohou dynamicky vyvolat libovolné shadery pomocí vazební tabulky. Ve vkCmdTraceRaysNV se nacházejí nové parametry. Vylepšení se týkají i samotného API.
Mohlo by vás zajímat:
|