Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 12.01. Trimble SketchUp – prezentace návrhů
- 13.01. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 13.01. Trimble SketchUp – základní kurz
Aktuální články
- DMG doplní CNC stroje o Mastercam pro postprocesing
- Nové technologie, materiály a digitální nástroje mění stavebnictví
- Chytřejší brusný kotouč se prosazuje
- Video a prezentace ze SolidCAM World 2025
- Webinář Velké sestavy v SOLIDWORKS 2026
- MTO Days 2026 zachycují převládající náladu v oboru
- BCN3D představuje tiskárnu Omega I60 G2
- Eagle Point a Bentley spolupracují na AEC školeních
Autodesk spolupracuje s Volkswagen Group |
| Středa, 10 Červenec 2019 06:43 | |
|
Nová kola jsou lehčí o 18 procent proti standardním, přičemž celkový čas vývoje od návrhu po výrobu byl zkrácen z 1,5 roku na pouhých pár měsíců. Generativní navrhování bylo použito rovněž na zadní sedadla a držáky venkovních zrcátek.
Další informace najdete na adsknews.autodesk.com.
Mohlo by vás zajímat:
|










Společnost Autodesk nově spolupracuje s přejmenovaným vývojovým centrem VW, Innovation and Engineering Center California (IECC), na změně konceptu některých prvků elektrických vozidel a generativním designu. Ke 20. výročí tohoto největšího výzkumného centra mimo Německo představila firma Volkswagen Group retro VW Bus. Tým IECC využil generativní navrhování ve Fusion 360 na kola mikrobusu s 11 okny z roku 1962, typ 2, se zcela přetvořeným složením, protože lehčí kola nejen snižují celkovou váhu vozu, ale také jízdní odpor pneumatik.
