Google překladač: English Deutsch

K dispozici je V-Ray 3.5 pro 3ds Max

Autor článku: Chaos Group (JL)   

Tags: 3.5 | 3ds Max | GPU | HTC Vive | Oculus Rift | Rendering | V-Ray | Vykreslování

vray-35-3ds-max-1707Nový V-Ray 3.5 pro 3ds Max je díky novému algoritmu Adaptive Lights sedmkrát rychlejší při vykreslení scén s mnoha světly a nabízí plně interaktivní produkční vykreslování s okamžitou odezvou, import a renderování souborů s kompletními scénami v jakékoliv V-Ray aplikaci nebo Live VR Rendering pro vykreslování přímo do náhlavních souprav Oculus Rift či HTC Vive, a to s plnou GPU akcelerací včetně On-demand Mip-mappingem. Dalšími novinkami jsou možnost přerušit v jakémkoliv bodě vykreslování a poté pokračovat, kde jste přestali, možnost během renderování povolit a nastavit efekty plné záře.

Shader od Anderse Langlandse nabízí zabudované SSS ovladače, umožněn je import a vykreslení fyzických materiálů vytvořených pomocí Material Definition od Nvidie. Pro majitele V-Ray 3.x je tato aktualizace zdarma. Více o nové verzi je v angličtině i s ilustračními obrázky na této stránce.


Mohlo by vás zajímat: