K dispozici je V-Ray 3.5 pro 3ds Max |
Autor článku: Chaos Group (JL) | |
Nový V-Ray 3.5 pro 3ds Max je díky novému algoritmu Adaptive Lights sedmkrát rychlejší při vykreslení scén s mnoha světly a nabízí plně interaktivní produkční vykreslování s okamžitou odezvou, import a renderování souborů s kompletními scénami v jakékoliv V-Ray aplikaci nebo Live VR Rendering pro vykreslování přímo do náhlavních souprav Oculus Rift či HTC Vive, a to s plnou GPU akcelerací včetně On-demand Mip-mappingem. Dalšími novinkami jsou možnost přerušit v jakémkoliv bodě vykreslování a poté pokračovat, kde jste přestali, možnost během renderování povolit a nastavit efekty plné záře. Shader od Anderse Langlandse nabízí zabudované SSS ovladače, umožněn je import a vykreslení fyzických materiálů vytvořených pomocí Material Definition od Nvidie. Pro majitele V-Ray 3.x je tato aktualizace zdarma. Více o nové verzi je v angličtině i s ilustračními obrázky na této stránce.
Mohlo by vás zajímat:
|