Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
- 15.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 22.05. Metrologické školení » Měření tvrdosti kovových materiálů
Aktuality
- VariCAD a VariCAD Viewer v nové verzi 2025-2.01
- Automobilový průmysl na prahu velké změny: Jste připraveni na éru 3DEXPERIENCE?
- Dassault Systèmes a Airbus rozšiřují strategické partnerství
- Jak se nejrychleji dostat k potřebnému náhradnímu dílu
- 3DEXPERIENCE CONFERENCE 2025
- Právě vychází VOLTA a modeFRONTIER 2025R2
- Jak může MODSIM optimalizovat proces návrhu
- Manifest uvádí Parallax Volumetric AM Evaluation Kit
CAD na www.SystemOnLine.cz
Informační systém pro příjem a zpracování žádostí o vyjádření k sítím a GIS ve společnosti ČD – Telematika |
Autor článku: Michal Hamouz | |
Středa, 27 Duben 2016 00:00 | |
Výchozí situaceČD - Telematika a.s. (ČD-T), která poskytuje širokou škálu produktů a služeb z oblasti telekomunikací, informatiky a telematiky, požadovala sjednocení datové základny o poloze sítí, což bylo nutností pro efektivní údržbu sítě a poskytování telekomunikačních služeb. Chyběl jednotný pohled na telekomunikační síť, zejména v oblasti topologie datové a IP sítě, s možností přechodu do fyzické vrstvy a lokalizace jednotlivých kabelových tras v mapě. Manuální proces vyjadřování byl neefektivní a vázal kapacity potřebné pro aktualizaci dat technické dokumentace a podporu provozních procesů. V neposlední řadě bylo potřeba nahradit stávající mapovou aplikaci, která již neposkytovala dostatečnou funkčnost a pružnost v reakci na uživatelské požadavky.
Výsledek projektuVýsledkem projektu byla implementace systému VEST upravená pro specifické potřeby zákazníka, který spravuje sítě více vlastníků. Telekomunikační sítě jsou nyní jednotně evidovány v GIS systému a informace o kabelech, trubkách a ostatních síťových prvcích jsou dostupné ostatním zaměstnancům v lehkém webovém klientovi implementovaném nad platformou GeoWebPublisher (GWP) od firmy Bentley. Vedle standardní funkčnosti VEST a GIS byl firmou HSI vyvinut speciální modul pro tvorbu topologických schémat datové a IP sítě, které jsou rovněž prezentované v lehkém klientu GIS. V rámci projektu byla zajištěna přímá integrace grafických dat s relačními daty v systému ETS.
Řešením je implementace GIS a VESTŘešení spočívalo v implementaci GIS a VEST zároveň, což představuje unikátní projekt. Toto spojení bylo nutné, protože automatizace VEST vyžaduje digitální vektorová data pro procesy vyhodnocení střetů. Projekt byl rozdělen do čtyř fází. V první fázi analýzy bylo potřeba navrhnout vazby na interní systémy, zejména pak inventory systém zákazníka ETS, který je postaven na relační databázi MS SQL. Aby mohla být tato data využívána i v systémech VEST a GIS, byla implementována publikace dat ETS do prostředí ORACLE. Ve druhé fázi bylo realizováno napojení systémů GIS/VEST na autorizační systém zákazníka. Toto byl jeden z klíčových požadavků na projekt, a tak jsou aplikační role do systémů GIS a VEST přidělovány nástroji ETS zákazníka. Dále byl vytvořen datový model grafických objektů a nasazena první verze klienta GIS. Proběhlo školení pracovníků GIS a od tohoto okamžiku začala vznikat vektorová data a mohla být započata implementace řešení VEST.
Ve třetí fázi byl nasazen nástroj pro tvorbu topologických map sítě a byl zahájen vývoj lehkého klienta GIS. Vzhledem k tomu, že společnost ČD-T spravuje sítě více zákazníků, musely být řešeny specifické požadavky na řízení přístupu k datům v rámci lehkého klienta. Bylo potřeba vytvořit vlastní HSI nadstavbu nad základní technologií GWP, která rozšiřuje jeho standardní funkčnost. Lehkého klienta bylo možné nasadit ve čtvrté fázi, která zároveň potvrdila funkčnost řešení v rámci pilotního provozu. Projekt byl zakončen fází pátou. V ní bylo několik změnových požadavků a také byla vytvořena podpora na interakci lehkého klienta se systémem ETS zákazníka. Projekt v sobě zahrnoval řadu inovativních a unikátních řešení od vytvoření nadstavby HSI nad GWP až po komplexní rozhraní na systém ETS.
Vyjádření zákazníka„Implementace řešení HSI umožnila naší společnosti zefektivnit procesy dokumentace sítě a vytváří tak potřebnou podporu pro to, abychom našim zákazníkům poskytovali telekomunikační služby ve vysoké kvalitě a širším rozsahu.“ Přínosy řešení
Michal Hamouz
Mohlo by vás zajímat:
|