Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 |
- 18.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 18.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 18.12. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 25.12. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 05.01. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.01. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 07.01. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
Aktuality
- Nový 3D konfigurační nástroj pro výrobce rekreačních vozidel
- 3D tisk kovů a plastů – 3 zcela nové technologie v Plzni
- Autodesk Executive Roundtable „AI a transformace v průmyslu“
- T-Mobile zajistil 5G sítí provoz autonomních robotů v Nemocnici Jihlava
- Vyzkoušejte 3D návrh továrny ve virtuální realitě
- HANNOVER MESSE 2026 – poslední volné plochy!
- Looq AI rozšiřuje globální partnerskou síť pro snímání reality v geodetické kvalitě
- Zuken představil Panel Builder 2026 pro E3.series
Inspirace pro studentské projekty a propagaci technického vzdělávání |
| Autor článku: Redakce | |
| Úterý, 06 Červen 2017 00:00 | |
|
Studenti a žáci školy se podílejí v rámci vyšších ročníků studia na řešení rozsáhlejších projektových problémů. Jednotlivé aktivity jsou realizovány jako maturitní projekty, ročníkové práce nebo soutěže, případně jako součást ročníkových praxí, často s finální realizací ve školních dílnách. Témata vznikají často na úrovni vzájemné spolupráce školy s průmyslovou praxí a technickými firmami nad rámec regionu Vysočiny. Součástí výuky jsou díky dlouhodobé spolupráci školy a vyučujících s komerčním sektorem strategie a postupy přebírané přímo z praktických zkušeností v jednotlivých oborech. Velmi výrazně se na této oblasti podepisuje systematický rozvoj využití PLM a BIM technologií ve výuce odborných předmětů s úzkou vazbou na finální realizace projektů. Řada postupů je přímo konfrontována v odborném tisku, učebnicích a v globálních vzdělávacích komunitách společností Autodesk a Siemens. Lze tak realizovat ve výuce velmi komplexní a kreativní problémy, které si často nezadají s komerčními projekty.
VOŠ a SPŠ ve Žďáru nad Sázavou připravila pro zájemce o technické vzdělávání a pro své partnery z komerčního sektoru velmi zajímavý výběr projektů realizovaných v posledních letech. Důraz prezentace je kladem podle autorů do dvou základních oblastí. Jedná se především o snahu ukázat nejmladší generaci a rodičům možnosti realizace výuky s vazbou na jejich budoucí uplatnění. Na druhou stranu tento informační systém vznikl s cílem rozvíjet a prezentovat kreativní dovednosti žáků a studentů a dát jim možnost konfrontovat výsledky své práce přímo s odbornou praxí.
Mohlo by vás zajímat:
|










Situace v technických oborech v posledním desetiletí je výrazně ovlivněna úbytkem technicky vzdělaných mladých lidí. Nejen školy, ale i komerční firmy a podniky, soustředí svou pozornost na systematičtější rozvoj vzájemné spolupráce a popularizace technického vzdělávání. Zajímavé řešení připravila pro portfolio svých příznivců a partnerů VOŠ a SPŠ ve Žďáru nad Sázavou. Tato škola působí bezmála 25 let na poli technického vzdělávání a integruje do svých aktivit nejmodernější postupy odborného vzdělávání v úzké spolupráci na technickou praxi. Škola je známá na vzdělávacím trhu především vysokou úrovní integrace projektové výuky s průmyslovým know-how a špičkovým nasazením digitalizace všech etap odborné výuky postavené na PLM a BIM strategiích.