Partneři Projektu CAD
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 30.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 03.11. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 03.11. Autodesk Fusion 360 – základní kurz (úvod do parametrického modelování)
- 03.11. AutoCAD kurz – vytváření a prezentace 3D modelů
- 04.11. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 05.11. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.11. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 05.11. ATCx Unlocking Data Science & AI 2025
- 06.11. Digitální kontinuita v obraně a bezpečnosti: Od požadavků až po výrobu - bez chy...
Aktuality
- Siemens aktualizuje Designcenter Solid Edge o vylepšení založená na AI a cloudu
- Evropa podporuje nové VR/AR technologie ve zdravotnictví
- Tata Technologies uzavřela partnerství se Synopsys
- Siemens a Airbus spojují síly pro dekarbonizaci
- To nejlepší ze SOLIDWORKS: Vylepšení výkresů ve verzi 2025
- Nová metoda prodlouží životnost baterií elektromobilů
- Bentley Systems uvádí Bentley Infrastructure Cloud Connect
- Inženýrský software M4 PLANT nyní s VR prohlížečem
Inspirace pro studentské projekty a propagaci technického vzdělávání |
| Autor článku: Redakce | |
| Úterý, 06 Červen 2017 00:00 | |
|
Studenti a žáci školy se podílejí v rámci vyšších ročníků studia na řešení rozsáhlejších projektových problémů. Jednotlivé aktivity jsou realizovány jako maturitní projekty, ročníkové práce nebo soutěže, případně jako součást ročníkových praxí, často s finální realizací ve školních dílnách. Témata vznikají často na úrovni vzájemné spolupráce školy s průmyslovou praxí a technickými firmami nad rámec regionu Vysočiny. Součástí výuky jsou díky dlouhodobé spolupráci školy a vyučujících s komerčním sektorem strategie a postupy přebírané přímo z praktických zkušeností v jednotlivých oborech. Velmi výrazně se na této oblasti podepisuje systematický rozvoj využití PLM a BIM technologií ve výuce odborných předmětů s úzkou vazbou na finální realizace projektů. Řada postupů je přímo konfrontována v odborném tisku, učebnicích a v globálních vzdělávacích komunitách společností Autodesk a Siemens. Lze tak realizovat ve výuce velmi komplexní a kreativní problémy, které si často nezadají s komerčními projekty.
VOŠ a SPŠ ve Žďáru nad Sázavou připravila pro zájemce o technické vzdělávání a pro své partnery z komerčního sektoru velmi zajímavý výběr projektů realizovaných v posledních letech. Důraz prezentace je kladem podle autorů do dvou základních oblastí. Jedná se především o snahu ukázat nejmladší generaci a rodičům možnosti realizace výuky s vazbou na jejich budoucí uplatnění. Na druhou stranu tento informační systém vznikl s cílem rozvíjet a prezentovat kreativní dovednosti žáků a studentů a dát jim možnost konfrontovat výsledky své práce přímo s odbornou praxí.
Mohlo by vás zajímat:
|









Situace v technických oborech v posledním desetiletí je výrazně ovlivněna úbytkem technicky vzdělaných mladých lidí. Nejen školy, ale i komerční firmy a podniky, soustředí svou pozornost na systematičtější rozvoj vzájemné spolupráce a popularizace technického vzdělávání. Zajímavé řešení připravila pro portfolio svých příznivců a partnerů VOŠ a SPŠ ve Žďáru nad Sázavou. Tato škola působí bezmála 25 let na poli technického vzdělávání a integruje do svých aktivit nejmodernější postupy odborného vzdělávání v úzké spolupráci na technickou praxi. Škola je známá na vzdělávacím trhu především vysokou úrovní integrace projektové výuky s průmyslovým know-how a špičkovým nasazením digitalizace všech etap odborné výuky postavené na PLM a BIM strategiích.
