Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 14.07. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 16.07. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 21.07. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 23.07. Autodesk Inventor – základní kurz
- 24.07. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 28.07. Trimble SketchUp – základní kurz
- 28.07. Blender – pokročilé materiály a renderování
- 28.07. Unreal Engine – vizualizace
- 30.07. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
Aktuální články
- Tebis s revoluční technologií SmartOps v Release 10
- V pátek vyrazte na Výstaviště na Fab Festival
- Tým eForce Prague Formula s nejúspěšnější elektroformulí na EXPO 2025 v Ósace
- ViiDA pro digitální transformaci správy a údržby silničního majetku
- Mastercam 2026 obsahuje funkce CAM Intelligence s AI
- Z UNITED GRINDING Group a GF Machining Solutions se stává UNITED MACHINING SOLUTIONS
- Proti proudu času: Švýcarští inženýři závodí o záchranu poškozené přehrady
- Dassault Systèmes a Patrick Jouin představili Ta.Tamu
Technické prodeje zítřka s rozšířenou a virtuální realitou |
Středa, 02 Březen 2022 23:53 | |
Cesty vedoucí k většímu prodejnímu úspěchuAby byli prodejci schopni efektivně prezentovat své produkty potenciálním zákazníkům, využívají videa, promítané snímky nebo brožury. Čím specifičtější je však produkt a s ním spojené požadavky, tím je tento přístup neuspokojivější, protože je obtížné prezentovat složitost, souvislosti a jemné rozdíly. Pokusy o takový postup mohou snadno vést k matoucím a příliš složitým prezentacím a ke ztrátě pozornosti zákazníků. Tento typ přístupu totiž znamená, že není možné získat realistickou zkušenost s produktem. Úspěch prodeje proto do značné míry závisí na představivosti a schopnosti vizualizace zákazníka. Využití virtuální reality v technickém prodejiIntegrace virtuální reality (VR) do schůzek a prezentací na místě umožňuje velmi flexibilně si vyzkoušet produkty ve virtuálním prostoru. CAD data specifická pro zákazníka lze nyní začlenit přímo do prezentací. VR prohlížeč, jako je i4 Virtual Review firmy CAD Schroer, pomáhá převzít data od zákazníka a snadno je integrovat. Použití výkonného softwaru, jako je i4 Meeting, zase umožňuje virtuální spolupráci celých týmů, a to zcela nezávisle na jejich reálném umístění. Nepostradatelnost vysoce kvalitních AR a VR řešení pro technický prodejÚspěch technického prodeje bude v budoucnu mnohem více záviset na schopnosti být flexibilní. Výrobky a stroje, které nelze z logistických důvodů předvést zákazníkům na veletrhu (nebo jen s vynaložením neúměrného úsilí), si nyní mohou vyzkoušet digitálně. Navíc propojení v globalizovaném světě vede jak k novým výzvám, tak k větším příležitostem pro ty, kteří dokážou jednat pružně a rychle. Předvádění detailních 3D modelů ve VR a AR prostředí umožňuje přesvědčivé prodejní prezentace. Náklady na implementaci AR a VR nejsou nakonec tak vysoké, vzhledem k úsporám v logistice a tradičních prodejních nástrojích. Nejdůležitějším kladem VR a AR v každodenním technickém prodeji bude pravděpodobně mimořádná přesvědčovací síla, která umožňuje realistický zážitek z produktu, takže úspěch prodeje již nebude do značné míry záviset na představivosti a schopnosti vizualizace zákazníka. Další informace o VR a AR v prodeji >>
Mohlo by vás zajímat:
|