Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 20.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 21.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 21.10. Školení pro metrology - Příprava na metrologický audit
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
- 23.10. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 23.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování
- 23.10. ATCx Digital Twin 2025
- 23.10. Objevte nový přístup k 3D modelování s 3DEXPERIENCE CATIA
- 24.10. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
- 30.10. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
Aktuální články
- Realizujeme projekty na škole s využitím 3D tisku, 9. díl
- ALLPLAN 2026: Vyšší produktivita, přesnost a spolupráce od návrhu po realizaci
- Bentley Systems posouvá umělou inteligenci v oblasti infrastruktury
- Dny průmyslové automatizace 2025 v Nitře
- Představení programu Konference GIS Esri v ČR
- Správa železnic vstupuje do czBIM – buildingSMART ČR
- Kompletní služby OPEN MIND: software a implementace
- Seznamte se s ENCY 2.0: zcela nová verze
Technické prodeje zítřka s rozšířenou a virtuální realitou |
Středa, 02 Březen 2022 23:53 | |
Cesty vedoucí k většímu prodejnímu úspěchuAby byli prodejci schopni efektivně prezentovat své produkty potenciálním zákazníkům, využívají videa, promítané snímky nebo brožury. Čím specifičtější je však produkt a s ním spojené požadavky, tím je tento přístup neuspokojivější, protože je obtížné prezentovat složitost, souvislosti a jemné rozdíly. Pokusy o takový postup mohou snadno vést k matoucím a příliš složitým prezentacím a ke ztrátě pozornosti zákazníků. Tento typ přístupu totiž znamená, že není možné získat realistickou zkušenost s produktem. Úspěch prodeje proto do značné míry závisí na představivosti a schopnosti vizualizace zákazníka. Využití virtuální reality v technickém prodejiIntegrace virtuální reality (VR) do schůzek a prezentací na místě umožňuje velmi flexibilně si vyzkoušet produkty ve virtuálním prostoru. CAD data specifická pro zákazníka lze nyní začlenit přímo do prezentací. VR prohlížeč, jako je i4 Virtual Review firmy CAD Schroer, pomáhá převzít data od zákazníka a snadno je integrovat. Použití výkonného softwaru, jako je i4 Meeting, zase umožňuje virtuální spolupráci celých týmů, a to zcela nezávisle na jejich reálném umístění. Nepostradatelnost vysoce kvalitních AR a VR řešení pro technický prodejÚspěch technického prodeje bude v budoucnu mnohem více záviset na schopnosti být flexibilní. Výrobky a stroje, které nelze z logistických důvodů předvést zákazníkům na veletrhu (nebo jen s vynaložením neúměrného úsilí), si nyní mohou vyzkoušet digitálně. Navíc propojení v globalizovaném světě vede jak k novým výzvám, tak k větším příležitostem pro ty, kteří dokážou jednat pružně a rychle. Předvádění detailních 3D modelů ve VR a AR prostředí umožňuje přesvědčivé prodejní prezentace. Náklady na implementaci AR a VR nejsou nakonec tak vysoké, vzhledem k úsporám v logistice a tradičních prodejních nástrojích. Nejdůležitějším kladem VR a AR v každodenním technickém prodeji bude pravděpodobně mimořádná přesvědčovací síla, která umožňuje realistický zážitek z produktu, takže úspěch prodeje již nebude do značné míry záviset na představivosti a schopnosti vizualizace zákazníka. Další informace o VR a AR v prodeji >>
Mohlo by vás zajímat:
|