Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
- 30.04. ATCx AEC
- 01.05. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 05.05. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 05.05. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 07.05. Webinář Optimalizace PCB z pohledu tepelného managementu v programu Ansys Icepak...
- 12.05. Autodesk Inventor – kurz pro středně pokročilé (modelování součástí a plochy)...
- 13.05. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.05. Tolerance Management Fórum
- 15.05. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 15.05. ATCx Simulate at the Speed of Design
Aktuální články
- GEFOS zve na konferenci 3D Days 2025
- ZWSOFT vydal ZWCAD MFG 2026 Beta
- Cesta k bezpečné automatizaci: jak roboty mění stavební průmysl
- ALLPLAN 2025-1 zvyšuje efektivitu a spolupráci
- Epson představuje nové tiskárny SureColor řady P
- Platforma pro inovace, navazování kontaktů a nové přístupy
- Pozvánka na jarní webináře ArcGIS
- Mapy jsou pro každého po jedenácté
CAD na www.SystemOnLine.cz
Technické prodeje zítřka s rozšířenou a virtuální realitou |
Středa, 02 Březen 2022 23:53 | |
Cesty vedoucí k většímu prodejnímu úspěchuAby byli prodejci schopni efektivně prezentovat své produkty potenciálním zákazníkům, využívají videa, promítané snímky nebo brožury. Čím specifičtější je však produkt a s ním spojené požadavky, tím je tento přístup neuspokojivější, protože je obtížné prezentovat složitost, souvislosti a jemné rozdíly. Pokusy o takový postup mohou snadno vést k matoucím a příliš složitým prezentacím a ke ztrátě pozornosti zákazníků. Tento typ přístupu totiž znamená, že není možné získat realistickou zkušenost s produktem. Úspěch prodeje proto do značné míry závisí na představivosti a schopnosti vizualizace zákazníka. Využití virtuální reality v technickém prodejiIntegrace virtuální reality (VR) do schůzek a prezentací na místě umožňuje velmi flexibilně si vyzkoušet produkty ve virtuálním prostoru. CAD data specifická pro zákazníka lze nyní začlenit přímo do prezentací. VR prohlížeč, jako je i4 Virtual Review firmy CAD Schroer, pomáhá převzít data od zákazníka a snadno je integrovat. Použití výkonného softwaru, jako je i4 Meeting, zase umožňuje virtuální spolupráci celých týmů, a to zcela nezávisle na jejich reálném umístění. Nepostradatelnost vysoce kvalitních AR a VR řešení pro technický prodejÚspěch technického prodeje bude v budoucnu mnohem více záviset na schopnosti být flexibilní. Výrobky a stroje, které nelze z logistických důvodů předvést zákazníkům na veletrhu (nebo jen s vynaložením neúměrného úsilí), si nyní mohou vyzkoušet digitálně. Navíc propojení v globalizovaném světě vede jak k novým výzvám, tak k větším příležitostem pro ty, kteří dokážou jednat pružně a rychle. Předvádění detailních 3D modelů ve VR a AR prostředí umožňuje přesvědčivé prodejní prezentace. Náklady na implementaci AR a VR nejsou nakonec tak vysoké, vzhledem k úsporám v logistice a tradičních prodejních nástrojích. Nejdůležitějším kladem VR a AR v každodenním technickém prodeji bude pravděpodobně mimořádná přesvědčovací síla, která umožňuje realistický zážitek z produktu, takže úspěch prodeje již nebude do značné míry záviset na představivosti a schopnosti vizualizace zákazníka. Další informace o VR a AR v prodeji >>
Mohlo by vás zajímat:
|