Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
- 04.12. Autodesk Inventor – kurz pro pokročilé (sestavy a strojní návrhy)
- 04.12. Autodesk Maya – úvod do 3D
- 04.12. Vánoční akce - Školení CATIA
- 05.12. AutoCAD 2013 - základní kurz
- 06.12. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 11.12. Autodesk Fusion 360 – pro uživatele Autodesk Inventor
- 11.12. Autodesk 3DS MAX – kurz
- 12.12. AutoCAD kurz – navrhování a správa dynamických bloků
- 14.12. AutoCAD – kurz pro středně pokročilé
- 14.12. Autodesk Maya – pokročilé techniky renderování
Aktuální články
- Teledyne Geospatial spouští elektronický obchod
- Seminář Přesné a rychlé nacenění formy či nástroje
- Ohlédnutí za Konferencí GIS Esri v ČR
- Systém vzdělávání v BIM pro pracovníky veřejné správy
- CleverMaps a Moře půdy digitalizují územní plány ČR
- Využití BIM dat ve spojení s VR
- Jak firmy křísí zájem o technické obory
- Komplexní řešení pro geodety 21. století: ZWCAD a Tcp MDT Professional
CAD na www.SystemOnLine.cz
Význam rozšířené a virtuální reality roste i v marketingu |
Úterý, 31 Květen 2022 12:12 | |
V posledních několika letech se stále více společností snaží efektivně využívat virtuální a rozšířenou realitu v marketingu, někdy více, někdy méně úspěšně. Pokud se na realizovaná opatření ve VR oblasti podíváte blíže, snadno zjistíte, že jsou si všechna v jednom ohledu podobná: Marketingové sdělení by mělo být předáváno prostřednictvím VR. Existují však určitá kritéria, jak je rozlišit a kategorizovat. Nejnaléhavější charakteristikou je komunikační prostředí, protože v závislosti na něm vznikají různé problémy, plánovací procesy a samozřejmě cíle. Virtuální realita jako prostředek podpory prodejeVR v místě prodeje (POS) lze přímo integrovat do konverzace se zákazníky, například k ilustraci produktů, popisu vlastností nebo představení jednotlivých variant produktů. Cílem přenosu informací je prodej, a proto se toto opatření velmi dobře hodí pro pokročilou fázi prodejního procesu. Zvláště efektivní je pro segmenty s vysokou cenou, jako je strojírenství, projektování zařízení nebo plánování výroby, VR je obzvláště vzrušující. Prohlížeč VR i4 Virtual Review nabízí projektantům, konstruktérům a inženýrům možnost prohlížet si a procházet CAD modely jakéhokoli druhu ve virtuální realitě. S prohlížečem i4 Meeting je k dispozici také řešení pro schůzky ve virtuálních 3D místnostech. VR aplikace jsou velmi zajímavé také pro marketing a prodej. Protože ať už se jedná o prezentaci, návštěvu zákazníka, veletrh nebo akci, příslušný závod nebo stroj je vždy v zavazadle v původní velikosti. Virtuální realita na veletržním stánkuVirtuální realita (VR) je obzvláště zajímavá, když je omezený prostor, což je vždy případ veletrhů. Veletržní stánek lze virtuálně rozšířit a učinit jej pro návštěvníky zajímavějším. Tímto způsobem lze zdůraznit rozsah služeb a zvýšit pozitivní vztah potenciálních zákazníků k produktu. Pomocí VR lze velmi snadno propojit faktickou a emocionální komunikaci. Co nabízí marketingový trend rozšířené realityVR je o ponoření do virtuálních světů. Rozšířená realita neboli AR doplňuje reálné prostředí o digitální informace a prvky. V dnešní době se k tomu obvykle používá chytrý telefon nebo tablet. AR software rozšiřuje živý obraz poskytovaný kamerou o digitální obsah. Moderní mobilní zařízení nepotřebují žádný speciální software, stačí aplikace AR, jako je i4 Augmented Review, a kvalita je působivá. Marketingové trendy pro rok 2022: AR a VRTrend je jasný. Nové technologie jako AR a VR stále více ovlivňují marketing. Vývoj AR a VR v posledních letech rychle postupuje. A se všemi novinkami přicházejí i nové zážitky. Tyto technologie nabízejí široký základ pro to, aby kampaně byly efektivní a bohaté na zážitky, což by se později mělo projevit v prodejních číslech. A pokud příslušná standardní řešení nestačí, lze nepochybně vyvinout a realizovat zcela individuální řešení AR a VR. V této souvislosti se zájemci mohou obrátit o radu přímo na společnost CAD Schroer a zjistit, která aplikace je pro jejich kampaně nejvhodnější. Různé produkty i4 zmíněné v tomto článku lze již nyní využít a mohou posunout mnohá marketingová opatření na zcela novou úroveň. Ve spolupráci se společností CAD Schroer je také možné vyvinout aplikace AR/VR na míru konkrétním zákazníkům. Více o marketingovém trendu AR a VR >>
Mohlo by vás zajímat:
|