Partneři Projektu CAD
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 14.10. Autodesk Inventor – kurz iLogic
- 14.10. Trimble SketchUp – workshop dynamické komponenty
- 14.10. Školení pro metrology - Měření drsnosti povrchu podle nových norem
- 15.10. AutoCAD a AutoCAD LT – základní kurz
- 15.10. Trimble SketchUp – workshop práce s terénem
- 16.10. workshop Strukturální mechanika v programu COMSOL Multiphysics
- 20.10. Autodesk Inventor – základní kurz
- 21.10. AutoCAD – kurz pro pokročilé
- 21.10. Školení pro metrology - Příprava na metrologický audit
- 22.10. Školení pro metrology - Minimalizace chyb v metrologii
Aktuální články
- Kompletní služby OPEN MIND: software a implementace
- Seznamte se s ENCY 2.0: zcela nová verze
- SIMULIA Days 2025
- Retrofity Siemens otevírají starším strojům cestu do digitální budoucnosti
- Looq AI je nyní kompatibilní s Trimble Business Center
- Workshop: CAD/BIM pasport – jak na to?
- Přehled přednášek na Konferenci GIS Esri v ČR 2025
- Pozvánka na konferenci: ATCx Digital Twin – From Idea to Reality 2025
Význam rozšířené a virtuální reality roste i v marketingu |
Úterý, 31 Květen 2022 12:12 | |
V posledních několika letech se stále více společností snaží efektivně využívat virtuální a rozšířenou realitu v marketingu, někdy více, někdy méně úspěšně. Pokud se na realizovaná opatření ve VR oblasti podíváte blíže, snadno zjistíte, že jsou si všechna v jednom ohledu podobná: Marketingové sdělení by mělo být předáváno prostřednictvím VR. Existují však určitá kritéria, jak je rozlišit a kategorizovat. Nejnaléhavější charakteristikou je komunikační prostředí, protože v závislosti na něm vznikají různé problémy, plánovací procesy a samozřejmě cíle. Virtuální realita jako prostředek podpory prodejeVR v místě prodeje (POS) lze přímo integrovat do konverzace se zákazníky, například k ilustraci produktů, popisu vlastností nebo představení jednotlivých variant produktů. Cílem přenosu informací je prodej, a proto se toto opatření velmi dobře hodí pro pokročilou fázi prodejního procesu. Zvláště efektivní je pro segmenty s vysokou cenou, jako je strojírenství, projektování zařízení nebo plánování výroby, VR je obzvláště vzrušující. Prohlížeč VR i4 Virtual Review nabízí projektantům, konstruktérům a inženýrům možnost prohlížet si a procházet CAD modely jakéhokoli druhu ve virtuální realitě. S prohlížečem i4 Meeting je k dispozici také řešení pro schůzky ve virtuálních 3D místnostech. VR aplikace jsou velmi zajímavé také pro marketing a prodej. Protože ať už se jedná o prezentaci, návštěvu zákazníka, veletrh nebo akci, příslušný závod nebo stroj je vždy v zavazadle v původní velikosti. Virtuální realita na veletržním stánkuVirtuální realita (VR) je obzvláště zajímavá, když je omezený prostor, což je vždy případ veletrhů. Veletržní stánek lze virtuálně rozšířit a učinit jej pro návštěvníky zajímavějším. Tímto způsobem lze zdůraznit rozsah služeb a zvýšit pozitivní vztah potenciálních zákazníků k produktu. Pomocí VR lze velmi snadno propojit faktickou a emocionální komunikaci. Co nabízí marketingový trend rozšířené realityVR je o ponoření do virtuálních světů. Rozšířená realita neboli AR doplňuje reálné prostředí o digitální informace a prvky. V dnešní době se k tomu obvykle používá chytrý telefon nebo tablet. AR software rozšiřuje živý obraz poskytovaný kamerou o digitální obsah. Moderní mobilní zařízení nepotřebují žádný speciální software, stačí aplikace AR, jako je i4 Augmented Review, a kvalita je působivá. Marketingové trendy pro rok 2022: AR a VRTrend je jasný. Nové technologie jako AR a VR stále více ovlivňují marketing. Vývoj AR a VR v posledních letech rychle postupuje. A se všemi novinkami přicházejí i nové zážitky. Tyto technologie nabízejí široký základ pro to, aby kampaně byly efektivní a bohaté na zážitky, což by se později mělo projevit v prodejních číslech. A pokud příslušná standardní řešení nestačí, lze nepochybně vyvinout a realizovat zcela individuální řešení AR a VR. V této souvislosti se zájemci mohou obrátit o radu přímo na společnost CAD Schroer a zjistit, která aplikace je pro jejich kampaně nejvhodnější. Různé produkty i4 zmíněné v tomto článku lze již nyní využít a mohou posunout mnohá marketingová opatření na zcela novou úroveň. Ve spolupráci se společností CAD Schroer je také možné vyvinout aplikace AR/VR na míru konkrétním zákazníkům. Více o marketingovém trendu AR a VR >>
Mohlo by vás zajímat:
|